onsdag den 7. september 2011

Hurra for WWW

Da jeg faldt for de tyske fugle - og senere fandt ud af, at Småfolk havde lavet en kollektion med dem - ja, så gik jeg på jagt. Desværre var kollektionen mere end et år gammel, så det var ikke til at finde. Men ved hjælp af google og et varenummer, dukkede en finsk webshop op! På udsalg tilmed. Mit finske er ikke eksisterende og google translate kunne heller ikke hjælpe, så jeg måtte trække på min netshop-erfaring (ok - den er nok heller ikke så ringe endda) :-). Jeg fik trykket hist og pist og endte med at skulle betale for noget, som til forveksling lignede det, jeg gerne ville have. Og hvad skete der så? Ingenting!

Mere end to måneder efter, kom der idag en pakke fra Finland. Og indeni var de to længe eftersøgte bluser. Det var altså lidt fedt - og nu kan Karen pryde sig med dem de næste par år, for jeg købte selvfølgelig to størrelser, nu jeg var igang. Og jeg fik de sidste, der var, så jeg føler mig rigtig heldig.

Har du også fundet noget længe eftertragtet på nettet?


 

16 kommentarer:

  1. Wooow den er så sød!! Lucky you!!

    SvarSlet
  2. Mette for pokker, hvornår er du ikke i www. verden ?? ;)

    SvarSlet
  3. Ihhh hvor er du heldig - det er så fint et print med de dejlige fugle :-)

    SvarSlet
  4. NÅEEEE - dem havde jeg også købt hvis jeg havde set dem! Godt kup!

    SvarSlet
  5. skøøønne bluser, min datter har den lyserøde udgave...somme tider dukker de gamle fine ting også op på småfolks lagersalg...der kan man godt nok finde mange fine sager.
    KH Mia

    SvarSlet
  6. Ja - føler mig også som lykkens pamjulefis!

    Tina - Ork... mere end jeg er i www :-)

    Mia - Ja, men da jeg mailede med dem for at få varenummeret spurgte jeg også til lagersalg, men de laver ikke noget i år, da de ikke har nogle varer i overskud! :-( Øv!! Det var ellers godt sidste år.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Det print er virkeligt skønt:-)

    SvarSlet
  8. Det er også bare det skønneste print - og da jeg fandt en ny i str. 5-6 år lige da Asta var nyfødt, kunne jeg heller ikke dy mig - selvom den kommer til at ligge på hylden i laaang tid før den kan bruges :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  9. Sikke en handel!!!
    :)
    Flyv lille fugl, flyv...

    SvarSlet
  10. Min mindste datter har også én, den er str. 74. Men nu er hun vokset fra den og jeg synes den var så sød, at jeg næsten ikke nænnede at give hende den på. Jeg har 4 piger, mon jeg kan lave en mere der kan arve den??

    SvarSlet
  11. Skøn bluse..:) Jeg er så heldig også at ha' en liggende til kommende lillesøster.. Ville bare gerne ha' en til Karoline også - så jagten er ikke slut;)
    KH Anne

    SvarSlet
  12. Småfolk er bare flot. jeg er også vild med deres ting.

    SvarSlet
  13. åååh!! det er de søteste gensrene jeg har sett!!
    heldige du!

    SvarSlet
  14. Hejsa
    Sikke en fin blog du har - jeg skynder mig at melde mig "under fanerne" som fast læser :-)
    Jeg er især vild med dine sætterkasser - en krea ide jeg liiiige tager med mig :-)
    Eftersom jeg er ny blogger, så kan man vel sige, at jeg har fundet dette fantastiske "blogger univers" på nettet ;-)
    Kig gerne forbi min blog; sallingssysler.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Super flot bluse.. den kunne jeg også godt have brugt til min pige!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...