lørdag den 3. september 2011

Vaskeægte morgenlopper!

Brønshøj Torv holder loppemarked i dag - det fandt vi så ud af, da vi vågnede - så efter havregrøden drog Karen og jeg på tur. Og vi fandt faktisk et par lækkerier! En gammel sættekasse, som jeg vil glæde mig til at gøre i stand og et skønt sæt Moomin (Finlayson, Finland) sengetøj i babystørrelse, som sælgerens børn havde sovet med for 32 år siden. Skønne motiver! Det var da en meget god høst - eller hvad? Det kommer selvfølgelig an på prisen, men i alt spenderede jeg den nette sum af 50 kr.!








11 kommentarer:

  1. Hold da ferie nogle gode køb du har gjort. Er virkelig misundelig.
    Er vild med sengetøjet.

    SvarSlet
  2. whauuuu, og øv, at man ikke selv har sovet i så fint sengetøj for 32 år siden !!!

    SvarSlet
  3. Ih er bare så misundelig på det sengetøj:-)

    SvarSlet
  4. Hold da fast, det var dælme billigt... Syntes tit de gamle sættekasser, og det gamle sengetøj koster ret meget.. Så du har da gjort dig nogle gode kup :-)

    Vi køre snart afsted, da der er hestemarked i hammel, og der er også kræmmermarked, så jeg skal ud og kigge på loppefund :-)

    SvarSlet
  5. Sikke et fund med det sengetøj - det er jo så fint. Og svært at finde. Jeg må se om jeg kan nå afsted i weekenden - den lille, der er på vej ville helt sikkert elske sådan et sæt :-)

    SvarSlet
  6. Ja skønne fund ikke? Det er virkelig hyggeligt det sengetøj. Der er dog nogle pletter på, som jeg ikke tror kan gå af - men hvis nogle er interesserede vil jeg gerne sælge det - I kan jo komme med et bud :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Det var da en dejlig start på weekenden.
    Skønne ting til en billig penge.

    SvarSlet
  8. Den er superfin den sættekasse. Lov mig at passe på de fine 'frimærker'.

    SvarSlet
  9. Nøj, der var du dælme heldig!!! Fedt med en vaskeægte morgenloppe ;-D

    SvarSlet
  10. så absolut en go handel!!! glæder mig til at se hvad sætte kassen skal blive til???

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...