tirsdag den 20. september 2011

Bilerne er erstattet med gode ben!

For jer, der ikke bor i København, kan jeg fortælle, at det er en helt særlig oplevelse i disse dage. I midtbyen er der nemlig ingen biler!! Cykel VM har indtaget byen og fortrængt bilerne - hvilket giver et stille og idyllisk bybillede med masser af cykler og frisk luft. Man kunne godt vænne sig til det, selvom det er noget mere omstændigt at komme på arbejde. Men også det er blevet bedre efterhånden, som dagene er gået, og folk har fundet ud af at lade bilen stå og bruge deres cykler eller det offentlige.

Her lidt stemningsbilleder fra det indre by - ingen biler men istedet cykelholdenes busser med alskens udstyr og en hulens masse officials! Skal du ind og se dem køre?





3 kommentarer:

  1. Fine billeder. Især det med vaskekælderen :-) Det er helt Tour de France-agtigt. Næh jeg skal ikke se det. Bor alt for langt væk.

    Ha en god dag. Kh Mette

    SvarSlet
  2. Det kan du tro - mest fordi jeg rent faktisk arbejder i den flotte gamle bygning på dit første billede :-) Vi har fra vores møderum arrangement i morgen, hvor vi skal se det hele ske fra toppen - men ja, det er altså en helt særlig og faktisk også lidt creepy stilhed, i forhold til, hvad vi er vant til...

    Cool vaskekælder :-)

    SvarSlet
  3. Ja, et ekstremt sjældent syn, men meget hyggeligt :-)
    Jeg har startet en superlækker GiveAway på min blog og du er meget velkommen til at prøve lykken :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...