søndag den 4. september 2011

Kunne det være en idé?

At invitere til en aften i butikken, hvor man kunne lave sit eget sættekassehus? Konceptet ville være en 2-3 timer med hygge, mens man hver især lavede sit helt personlige hus med hele min stofskat som udgangspunkt. Vælg og vrag i mine stoffer, jeg maler dit hus på forhånd og så giver jeg gode råd og vejledning? Lyder det som en idé? Jeg tænker, at det kunne være en sjov idé til fine gaver her til jul, så måske det ville blive en gang i oktober eller november? Mine huse koster normalt 150 kr., og jeg tænker at prisen for sådan en aften skulle være 200 kr. Men som sagt ved jeg slet ikke, om der kunne være interesse? Hvis der er, er jeg i hvert fald klar. Tror det kunne blive rigtig sjovt!

Her får I lige de 3 kasser, som jeg fik lavet færdig i går aftes, så de kan komme afsted mandag.




11 kommentarer:

  1. Det kunne være en rigtig fed idé!
    - hvis jeg bare boede tættere på...... Der er langt fra Bornholm!

    SvarSlet
  2. Synes da det er en sjov idé. Skønt at være sammen med andre, når der skal arbejdes kreativt og skønt at få inspiration fra dig og andre.

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Prøver lige igen:
    I øvrigt har du en utrolig spændende og flot blog. Jeg vil bruge lidt tid på at surfe rundt her og glæder mig til at følge dig.

    SvarSlet
  5. Det hørtes ut som en supergod ide! Bare synd jeg bor så langt unna, ellers så hadde jeg veldig gjerne vært med :)
    Det blå settehuset med smurfene er kjempefint, forresten!

    mvh
    Marit
    marchrsto@gmail.com

    SvarSlet
  6. Skøn ide, jeg ville gerne være med, hvis jeg boede tættere på :O)
    Kig lige forbi og se Ida´s fine elefant outfit, og endnu en gang tusind tak for stoffet ;O) Hun blev så glad....ser mor, der er også elefanter på bukserne !!

    kh Jane

    SvarSlet
  7. Synes ideen er super god. Jeg ville gerne deltage hvis det kunne blive et par timer en weekend.

    SvarSlet
  8. Jeg er med hvis det en dag jeg kan:-)

    SvarSlet
  9. Det lyder som en fatastisk ide, jeg vil gerne med - krydser fingre for at det bliver en dag hvor jeg kan!
    Så kan jeg måske få lavet de sættekassehuse som har ligget på mit lager de sidste par år når jeg kommer hjem ;-)

    SvarSlet
  10. for en god ide! det skulle jeg gjerne ha vært med på ;) men, feil land!
    elsker de kassene dine, og må nok prøve selv ;)

    SvarSlet
  11. Rigtig god idé..:) Ville i hvert fald benytte mig af hyggemuligheden, hvis jeg boede i staden..;)
    KH Anne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...