mandag den 12. september 2011

De hele betræk

Nu fablede jeg jo om alle de hele betræk, der ligger her og fylder - og nogle ville have syn for sagen. Så her en lille billeddokumentation for de hele betræk, der p.t. eksisterer på matriklen. De er skønne på hver deres måde, og jeg kan lide dem alle sammen. Men med den hast de kommer ind af døren, bliver der ikke ved at være plads til det hele i vores lille lejlighed :-( Sig derfor endelig til hvis noget frister!



Og så lige dem her, der ikke kom med på billedet!




15 kommentarer:

  1. Sælger du dem? Det med de blå blomser (med stilk) hvad skal du have for det?

    SvarSlet
  2. Hvad er prisen på det grønne med kløver? :o)

    SvarSlet
  3. Åh, det ser skønt ud, Mette.
    Og der er altså noget der frister mig! Nummer to nederst med lyserøde blomster på brun baggrund.
    Præcis sådan et sengesæt sov jeg i som barn (og teen, hvor jeg syntes det var noget så grimt!).
    Da jeg startede med at sy af retrostof, var det sengesæt noget af det første jeg satte saksen i. Jeg har stadig noget tilbage af det, men ville elske at have det i hel form til min seng igen.
    Derfor.....hvis du skulle få lyst til at skille dig af med hele betrækket så er jeg den glade køber :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  4. Jeg er også meget interesseret i de blå blomster med grøn stil eller noget af det lilla :)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  5. Vil du ikke nok lade være med at slagte det med kløvere og det med de blå blomster med grøn stilk? Jeg køber dem gladeligt, hvis det kan hindre saksen i at splitte dem ad! De skal da pryde sengetøj ;)

    SvarSlet
  6. Ja - se så finder man ud af, at man skulle have givet dem numre. Kan I ikke sende mig en mail - mettekirkeskovjensen - evt. downloade billedet og sætte en klat på det I er interesserede i - så ser vi om vi kan finde ud af det :-)

    Frk. Munk - Jeg tror jeg ved hvilket du snakker om - men kan du ikke skrive, så vi er helt sikre.

    Helle - De grønne kløvere er dyre, så jeg ved ikke om det helt giver mening at sælge et helt betræk (skal jo ses i forhold til hvad jeg kan sælge stykker til). Men jeg har sat prisen på et helt betræk til 900 kr. Og det er i super stand.

    Ulla - Jeg tror jeg ved hvilket du snakker om - men vil du ikke også sende en mail?

    Mia - Vil du ikke også sende en mail? :-)

    Undskyld ulejligheden - men næste gang husker jeg numre :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Midterste billede, nederst til højre for midten - rød prik midt i lyserøde/lilla blomster på lyserød bagrund ,- hvad koster det?

    SvarSlet
  8. Julia - Heller ikke meningen, at de skal slagtes :-)

    Og min mail var mettekirkeskovjensen@gmail.com - der manglede vist lige noget :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne købe det med lilla, lyseblå og lyserød blomst - det er nummer 6 mod højre, hvis man tæller fra de brune
    sborgesen@hotmail.com

    SvarSlet
  10. aiiii.... du har det blå med grøn stilk i et HELT betræk.... åh suk åh suk åh suk... gid der var flere - og gid min bankmand ikke var så sur :)

    SvarSlet
  11. Jeg har også sendt dig en mail med hvad der har min interesse :)

    Kh Bettina

    Smukke betræk :)

    SvarSlet
  12. Vil meget gerne købe noget af det grønne med kløver hvis du beslutter dig for at splitte det op i flere stykker.

    SvarSlet
  13. Uhh hvis jeg var millionær, så havde jeg købt en 3-4 stykker :) De er super lækre.

    SvarSlet
  14. Hold nu op en masse skønne stoffer :)

    SvarSlet
  15. Tak for den store interesse - min mailboks er bombet tilbage til stenalderen :-) Jeg skal nok få svaret alle.

    Lise - jeg har grønne kløvere til salg i mindre stykker også. Så skriv en mail - mettekirkeskovjensen@gmail.com

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...