mandag den 26. september 2011

Sjældent smølfestof til salg

Til alle smølfefans! Jeg har fået en super fin pakke med nogle rigtig lækre goodies! Og der er nok til, at der også er lidt til dem, der skulle være interesserede. Da det er sjældne stykker, er prisen også derefter.

Først er der disse smølfer - som er magen til de smølfer, jeg har haft flest af. MEN.... disse er simpelthen i halv størrelse og dermed super velegnede til lommer og detaljer på tøj og til patchworkprojekter. Jeg har aldrig set dem før, og troede faktisk, at det var de "andre", jeg havde fået fingre i. Men sådan kan man blive positivt overrasket :-) Et stykke på 35 x 40 cm. koster 75 kr. Jeg har 8 stykker, og der er ikke klippet, så ønsker man 2 eller flere stykker, kan det også lade sig gøre, at få dem sammenhængende. Jeg har her lagt dem oven på et stykke af det "normale" smølfestof.


Og så er der stof med selveste Guldkongesmølfen!!! Hvad han er for en starut, aner jeg ikke - men prægtig er han i sin kappe. Prisen er her 4 øre pr. kvcm. Dvs. eksempelvis 50 x 50 cm. koster 100 kr. Der er ikke Guldsmølfen på alle stykker, men er man blandt de første, kan man jo få det, som man vil have det :-) Jeg har et stykke på 1.60 x 2.20 - så der er lidt at tage af.

Jeg har endvidere fået mere af det mere almindelige smølfestof samt en del pudebetræk - så har det interesse, kan man også skrive - ellers kommer det på en af dagene :-)

I er velkomne til at kommentere herunder, så alle kan følge med i, hvad der er tilbage, men for nemhedens skyld modtages alle ordrer på mail - mettekirkeskovjensen@gmail.com. Og jeg svarer jer selvfølgelig i den rækkefølge jeres mails tikker ind :-)

11 kommentarer:

  1. Hej.

    Jeg vil meget gerne have et af dine smølfepudebetræk. Hvad skal det koste etc.

    SvarSlet
  2. Ej hvor smølfet!! Hvor er jeg dog misunderlig. Ville ønske jeg havde råd til at købe noget af dig, elsker simpelthen smølfer!! :)

    SvarSlet
  3. Hej Mette
    Jeg vil gerne bede om to sammenh. Stykker med de små smølfer og et stk med kongesmølfen på( inkl. Ham selv:0)
    Har mailet til dig
    Kh Mia

    SvarSlet
  4. Hejsa. Jeg vil gerne bestille 2 sammenhængende stk stof af det øverste. Mia

    SvarSlet
  5. Hej Mette
    Jeg vil gerne købe 2 sammenhængende stykker stof af det øverste smølfestof.
    Vh. Vibeke
    (har sendt dig en mail)

    SvarSlet
  6. Miahald1205 - du skal lige sende en mail, tak :-) send til mettekirkeskovjensen@gmail.com

    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Jeg er lidt nysgerrig på hvor du har fået fat i stoffet?

    SvarSlet
  8. Hej Mette. Har sendt mail, vil gerne købe 2 m de små smølfer hvis du stadig har det. Knus Tamra

    SvarSlet
  9. Hej Mette - er der mere tilbage?
    Smil fra Mia

    SvarSlet
  10. Bytter du?, for så har jeg noget andet smølfestof på min bytte blog

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...