torsdag den 15. september 2011

Man bliver helt varm om hjertet ...

... når man ud af det blå, får en skøn gave fra en medblogger. Det er, hvad vi har været udsat for - Karen og jeg. Nok mest Karen :-) Vi modtog dette skønne hjerte fra Sonja og selvfølgelig i favoritprintet fra Blafre. Tusind tak Sonja - det er blevet vel modtaget af Karen, som slæber rundt på det hele tiden :-) Jeg har længe beundret Sonjas skønne hjerter, og nu er jeg simpelthen den heldige ejer - skønt!


I kan nok se, at det matcher både sengetøj og madkasse? Og mon ikke også der gemmer sig lidt af metervaren ovre i stofbunkerne :-)

10 kommentarer:

  1. Hej Mette

    Det var da simpelthen en fantastisk gave, hold da op.... der er ikke noget så skønt som overraskelser:-) Så fint.

    Det print fra blafre er også helt vidunderligt, har du set man også kan få nøglering med den elefant der??

    Nå, bambi kom desværre ikke idag... Men mon ikke jeg er så heldig den kommer imorgen.

    Ha en go aften

    KH Louise

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig overraskelse! Det er virkelig dejligt at se hvordan bloggere overrasker/hjælper/bytter osv med hinanden, skønt altså :-)

    SvarSlet
  3. Hyggelig at du/dere satte pris på ♥. Og så gøy at det matchet med de andre tingene:) Blafre er herlig!
    ♥lig hilsen fra Norge

    SvarSlet
  4. Hvor skønt med sådan en fin overraskelse! Og ja - det kan da kun gøre én glad indeni

    -karenkaren

    SvarSlet
  5. Der er ikke noget bedre end overraskelser. Hvor er du bare heldig, og hvor er det bare et skønt hjerte :)

    SvarSlet
  6. Dejligt med gave og super flot stof.

    SvarSlet
  7. Så fint ;-)... og så fint lille gult hus jeg modtog i dag!
    Glæder mig til at få det hængt op på min søns værelse.

    SvarSlet
  8. Nej, hvor er det sødt!! Jeg må da hellere kigge på sonjas blog. :)

    Jeg vil lige fortælle dig, at nu er halvdelen af elefanterne brugt. Det blev til et babytæppe. Det er lige blevet lavet i dag, så nu er vi klar til at tage på hospitalet i morgen tidlig til igangsættelse af fødslen. :)

    SvarSlet
  9. Skønne skønne sager! :) Hvor er du heldig! :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...