fredag den 16. september 2011

Fra Blafre til smølfer...

Lige så vild som jeg er med Blafre - lige så vild er jeg med smølferne :-) Og lige så heldig som jeg var med gaven fra Sonja - lige så heldig har jeg været, med denne gave fra Tamra. Den fineste smølfekuffert/madkasse, som også er faldet i Karens turban. Tusind tak Tamra - det er simpelthen så sødt af dig! Blogland er da bare et helt igennem fantastisk sted?

Og så har jeg fået endnu en pakke med smølfestof - jubiii. Så der er igen smølfestof til salg, hvis nogen er interesserede. Denne gang er det bomuldsstof, og farverne er ikke så kraftige, som det er på de lagener, hvor der er polyester i. Men stoffet er fint, uden huller og pletter - men som sagt svage farver og tydeligere brug. Derfor er prisen "kun" 75 kr. for ca. 70 x 80 cm.


8 kommentarer:

  1. Det er da bare så hyggeligt med al det "smølferi" - bliver helt henført til barndommen :-)
    God weekend

    SvarSlet
  2. Ej hvor er det en FED madkasse! Jeg vil os' ha' :-)

    SvarSlet
  3. Ja Storm elsker også sin, render rundt med den i hånden hele tiden.
    Dorthe: Den kan købes her http://www.troldeshop.com/
    Hvis der er en ny slags smølfestof imellem er jeg da helt sikkert interesseret.

    SvarSlet
  4. Virkelig fin smølfe kuffert! Jeg kunne godt tænke mig at købe et stykke smølfestof.Skal jeg sende dig en mail, eller hvordan foregår det? KH Katrine

    SvarSlet
  5. Helle - Ja, ikke? Har også lidt figurer fra barndommen, som Karen også elsker at lege med. Super hyggeligt!

    Dorte - Kan se at Tamra har været belejlig med et link :-)

    Tamra - De er så skønne de små, når de knytter sig til nogle bestemte ting. Dejligt! Og endnu en gang tak! Meget sødt af dig.

    Kabakii - Ja, du må meget gerne skrive en mail til mig - mettekirkeskovjensen@gmail.com. Så finder vi ud af det.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  6. Åh smølfer - det vækker dejlige minder fra barndommen! De kan gøre én gladere på en allerede glad dag ;)

    -karenkaren

    SvarSlet
  7. Jeg smølfer bare alle dine smølferier.

    SvarSlet
  8. Er da helt VILD med smølekufferten! :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...