fredag den 23. september 2011

Tre små mesterværker!

Jeg undskylder på forhånd, hvis der er lidt for meget selvfedme over dette indlæg, men jeg er altså ret tilfreds med resultatet af gårdsdagens indsats. Tamra kom på besøg i går aftes, og selvom der blev snakket lige så meget, som der blev syet - så fik jeg mine tre puder færdige. Og med lynlås! Og endda med en pæn lynlås - noget jeg aldrig havde turde håbe på. Det var faktisk overraskende nemt, men sådan er det jo med det meste, når bare man ved hvordan, og Tamra er jo noget så pædagogisk, så selv jeg kunne forstå det. Jeg føler mig endda så velbevandret ud i lynlåsen nu, at jeg pønser på en DIY, hvis der er stemning? Men først og fremmest tak til Tamra fordi hun gad bruge en aften på mig :-)

Her følger lidt fotospam af de tre herligheder. Som skrevet til indlægget i går, er de til salg. Prisen er 175 kr. pr. stk. - og du kan få 2 for 300 kr. Jeg har planer om mange flere, da det egentlig har været formålet med meget af mit skønne børnestof. Så må vi bare se hvornår tiden er til det :-)







21 kommentarer:

  1. Så fine de er. Ja jeg stemmer for en DIY med lynlåse. Jeg kunne bestemt godt bruge lidt viden på det punkt :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare lækre Mette og sejt med FLOTTE lynlåse :D - en DIY er ALDRIG af vejen.

    SvarSlet
  3. Meget lækre puder! Ja jeg er med Vibeke, jeg har ikke turdet kaste mig ud i lynlåse endnu, så det havde været skønt med en DIY :-)

    SvarSlet
  4. Hej Mette.
    Ih, så fine de blev!! Jeg vil meget gerne købe den med pigen og hesten.
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  5. Jamen så skal jeg da prøve at kaste mig ud i en DIY på et tidspunkt :-)

    Ulla - i princippet er der vel to med pige og hest? Den "røde" og den "grønne"?

    Kh. Mette

    SvarSlet
  6. Hold da op, hvor er de blevet flotte! Stemmer også for en diy på, hvordan man syr lynlåse i ;)

    -karenkaren

    SvarSlet
  7. Hvor er de bare flotte - jeg følger også gerne en DIY :-)

    Frk.Munk

    SvarSlet
  8. Hvor er de blevet fine!! Super god måde at få brugt børnestofferne...;)
    Jeg håber også på en DIY til lynlåse - det plejer at lykkes for mig, men det er mere held end forstand..;)
    Ha' en dejlig dag..
    KH Anne

    SvarSlet
  9. Nårh ja, det er den med der rød/orange æblker jeg mener :-)

    SvarSlet
  10. Sikke nogle fine puder, det ser super godt ud med lynlåsene :)

    SvarSlet
  11. Flotte flotte puder og kan kun i stemme mig de andre er helt vildt med DIY og i sær når det er ting jeg ikke kan forstår hvordan folk gør...

    SvarSlet
  12. åh.. vildt lækre!!! og lynlåsene ser jo perfekt ud - en diy er meget velkommen, da jeg godt ku bruge lidt fif til det med lynlås:-)

    SvarSlet
  13. De er super lækre de puder! Jeg stemmer også for en lynlås DIY:)

    Ha´ en dejlig dag!

    Hilsen
    Mette

    SvarSlet
  14. lav en mere med pige og hest den er så skøn!!!!

    SvarSlet
  15. Lynlåse eller ej - dine puder er bare så fine og man kan ikke andet end at blive glad når man ser dem :)

    SvarSlet
  16. aj hvor er de bare skønne:)

    SvarSlet
  17. Super skønne puder, og tak for en hyggelig aften.

    SvarSlet
  18. Hvor er de puder blevet søde. Og stemmer i med koret; en DIY på lynlåsen kan jeg også godt bruge. Det ser jo top-prof ud! ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...