fredag den 2. september 2011

Nye smølfer og Pinocchio!

Jeg var helt rundt på gulvet i går, da jeg åbnede en pakke fra Marianne. Vi havde lavet en byttehandel - og hvilke skønheder, der faldt i min turban. 2 nye slags smølfestof og et fantastisk stykke vintage Disney med Pinnochio. Så smukke farver og figurer.

Forbered jer på lidt billedspam - men I skal altså se nogle af alle de skønne smølfescener, der udspiller sig på stofferne :-)

Vi starter med selveste Guld-Konge-Smølfen.... er han ikke mægtig i sin mægtige borg? Men hvad er der mon i pakken?



I køkkenhaven høstes der lækre salathoveder...


Gargamel....


Ikke kun fornøjelse, men også arbejde

 
Lidt smølfeforfængelighed


Jamen - det ligner da et frieri?


Gammel Smølf eksperimenterer...


Og så til Pinocchio.... virkelig fine farver!





12 kommentarer:

  1. Ej hvor er du heldig - hvor er de bare flotte.

    SvarSlet
  2. Det er bare noget skønt stof, kan godt forstå du blev glad

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare fint....glæder mig til at se hvad du får ud af det:o)

    SvarSlet
  4. Uuuh de er lækre de stoffer! Er helt vild med dine smølfer!

    SvarSlet
  5. Det er så dejligt, at du blev glad for byttet!! :)
    Jeg glæder mig også til at se, hvad du får ud af det!

    SvarSlet
  6. Hej Mette

    Jeg kan ikke finde din e-mail, så du får lige beskeden her...

    Jeg kan se ud opfordre til at dele din DIY og jeg ville lige gøre opmærksom på min egen...

    http://kokholmsk.blogspot.com/2011/09/nyt-nyt-nyt-se-ny-side-med-diy-domino.html

    Jeg håber du finder den interessant...

    By the way... fine smølfer... Hvor finder I det henne?

    Mette

    SvarSlet
  7. Hvor er du bare god til at finde den slags stoffer.

    SvarSlet
  8. Hvis det ikke var for dig og din blog, anede jeg ikke at der fandtes Smølfe stoffer, :-)Det er vildt alle de stoffer du får fat i og viser frem, og alle de ting du får ud af dine stoffer, må nok sige, du er fantastisk fuld af ideer, og du får lavet en masse ting. :-O Hatten af for det.

    SvarSlet
  9. Sikke fine smølfer :-) Vil du sælge et stykke med Guldsmølfen på ca 45x45? Vil nemlig gernesy en pude.
    sborgesen@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Nuuurh hvor er det bare super fine ting du har fået :o)

    Kh. Trine (Alsing)

    SvarSlet
  11. Hej sælger du dit smølfestof især det med kongesmølfen hilsen Diana

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...