lørdag den 17. september 2011

Tøseweekend og lidt bøjler!

Om en halv times tid drager Karen og jeg til Køge for at hygge med min veninde og hendes datter. Vi glæder os og skal rigtig tøsehygge! Det er alt for længe siden vi har set hinanden, så vi laver en sleep over til imorgen, så der er masser af tid for både voksne og børn til at lege!

I går aftes fik jeg færdiggjort disse 5 bøjler. Ikke to bøjler er ens i facon og størrelse, så hver enkelt stykke papir bliver skåret helt individuelt. Det gør altså også bare resultatet endnu finere?


9 kommentarer:

  1. Bøjlerne er bare rigtig fine, håber du får en dejlig dag i Køge. klem

    SvarSlet
  2. Ja, sikke nogle fine bøjler!
    Jeg ønsker dig en dejlig dag med tøserne.

    SvarSlet
  3. Sikke nogle søde bøjler! Go weekend i Køge.

    -karenkaren

    SvarSlet
  4. Så kreativt og så energisk, at du fik lavet disse i går aftes ;-) Nyd weekenden, Kh Christina

    SvarSlet
  5. Tusind tak for stoffet. Det er flottere i virkeligheden.

    SvarSlet
  6. Flotte flotte bøjler og rigtig god tøsetur.

    SvarSlet
  7. Hej Mette! Tusind tak for stoffet, det skal jeg nok få noget godt ud af :o)
    Fede bøjler du har lavet! Jeg håber i får en rigtig god tøsetur :)
    KH Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...