tirsdag den 6. september 2011

Så så man lige mig...

.... rende med en bunke læææækre stoffer ovre hos Tamra!! Og levering dagen efter - det er da service!?


Jeg endte med at vælge jersey med pink skyer og brune flodheste. Derduover vandt jeg også brun jersey og lilla babyfløjl - og sidste men ikke mindst et skønt mønster fra Mini-Krea :-) Og i posen var der en lille overraskelse i form af nogle meter pink kantbånd. Tak til Tamra og til Stof & Råd, hvor jeg også har lånt billederne - glemte lige at få taget et billede af mine godter :-(

Der er også lækre stoffer på højkant her på bloggen - så hvis ikke du har været på den nye Give Away, kan du gøre det her.

Og hov - så er det jo blevet efterår, hvilket betyder ny baggrund her på bloggen - det må jeg lige se at få skiftet :-)

3 kommentarer:

  1. Tillykke med gevindsten :D Heldige asen... Rigtig lækre stoffer - dem er jeg sikker på du nok skal få omsat til noget rigtig fint på ganske kort tid ;)

    SvarSlet
  2. Øjjj nogle lækre stoffer!Er helt vild med det du har valgt i brunt!

    SvarSlet
  3. Lækkerier :O)
    Du er en knag til at opstøve lækre stoffer, og vinde giveaways...... ;O)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...