mandag den 5. september 2011

Mange flere smølfer!

Der er landet pakker - mange pakker - med smølfer. Hele vejen fra USA og til min postkasse. Skønt! Og de er alle i super flot stand og fine i farverne. Så nu kan alle, der ønsker sig et stykke, få. Prisen er desværre stadig i den høje ende, da det hele fordyres af skat og importtold mm. Men sødt er det - og så er det lige ved at runde vintage-grænsen på 30 år. 28 år har det på bagen. Jeg sælger stykker på ca. 80 x 75 cm. for 100 kr. Hvis du er interesseret så send mig en mail på mettekirkeskovjensen@gmail.com. Og så skal jeg snart igang med de smølfeprojekter, jeg har haft i tankerne længe.

Denne gang er der også 2 pudebetræk til salg. De måler ca. 75 x 50 cm., og der er motiv på begge sider. Se billede nr. 5. De koster 125 kr.

Stoffet er alt sammen det samme print, som vist på billederne. Men i min egen samling er der nu 5 slags - dejligt.







6 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne bede om et pudebetræk og et stykke.
    Kh Mia

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne have det andet pudebetræk, mail er sendt:-). Hvor er det fedt.

    SvarSlet
  3. Hvis ikke der er flere pudebetræk vil jeg gerne bede om et stykke.

    SvarSlet
  4. Hej har du mere smølfe stof kh natalie skriv til min mail er meget intrasseret natalie-kh@live.dk

    SvarSlet
  5. vil meget gerne købe det du har tilbage :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...