mandag den 12. september 2011

Plast og brun retro

Der kom lidt mere hjem fra hjemegnen :-) Det er ved at gå op for folk, hvad der kan glæde mig, så faster havde flere Erik Kold bøtter til mig og Ane Mette et skønt sengesæt. Begge dele dog mere end jeg selv kan bruge, så hvis noget af det har interesse, siger I bare til.

Det Erik Kold jeg blandt andet har i overskud er en stor rød bøtte og et sæt med orange bøtter (en mellem, en lille bitte (super cute) og en smørboks. Den røde koster 60 kr. (brugt men ok stand) og det orange sæt 100 kr. (den lille bøtte er i super stand - den større pæn stand og boksen noget brugt). Jeg har mere brunt og hvidt Kold, hvis nogen samler.



Senegesættet i brun/cremefarvet er også bare super fint. Jeg har efterhånden en del sæt liggende i brune nuancer, så hvis der er interesse for en stofpakke i disse nuancer, må I også sige til. I det hele taget ryddede jeg en smule op igår - eller dvs. at jeg vist mest flyttede lidt rundt på det hele og fik et overblik over de hele sæt. Der er altså en pæn stak efterhånden, så stofpakker i andre farver kan også laves.

11 kommentarer:

  1. er der noget bedre end erik kold gaver?? nej da! sidste juleaften fik jeg en kasse fyldt med svigermors gamle dåser i gave, hihihi!

    SvarSlet
  2. Hej Mette... Jeg er meget interesseret i en stofpakke i brune nuancer.. :D

    ku du sende mig en mail?

    iemartinsen@gmail.com

    knus fra Ivalu

    SvarSlet
  3. Fine ting du har der. Til info har jeg en giveaway med en bObles elefant fra legeskab. Har en idé om at det måske kunne være noget for dig ;-) kh Tina

    SvarSlet
  4. Iih hvor er du heldig med sådan en faster altså ;o) Selv er jeg nu mest til wiinblad men E. kold er nu heller ikke af vejen ;o)

    Stofpakker lyder vældig interessant - kan du sende mig en mail med forslag til en stofpakke..jeg er mest ude efter lyserød/orange/gul og grønne pakker :o)

    Kh. Trine - ta@tt-alsing.dk

    SvarSlet
  5. Hvis du stadig har Kold-bøtterne (hahaha!) må du gerne sende mig en mail: juliestuhr@live.dk

    SvarSlet
  6. Har du tilfældigvis en te-bøtte fra kold? :)

    SvarSlet
  7. Tak for alle jeres kommentarer :-) Jeg tror jeg har fået svaret jer alle - og Maria - jeg kigger lige om der er en te-bøtte :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  8. Super! ;-) (fra Maria)

    SvarSlet
  9. Hejsa!
    Er meget int i dine Erik Kold dåser!
    Hvor meget har du tilbage?
    Svar gerne på pinybo@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg er interesseret i en Erik kold smørboks hvis du ligger inde med en i ok stand! sms 24807418 er en mulighed! Mange hilsner fra Trine Beck Steffensen

    SvarSlet
  11. Den øverste erik kold bøtte i rød har du stadig den?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...