mandag den 19. september 2011

Og så lidt nøglelir med elefanter

Efter indlæggene om elefantsuttesnorene, var der en del, der efterlyste voksenlir med elefanterne. Så er man en barnlig sjæl, der også gerne vil være tæt på de skønne elefanter, så har jeg nu lavet et par eksempler på elefantlir til voksne :-) Det er blevet til en nøglering og en nøglesnor (keyhanger) - og de er da helt vildt skønne? Har gået rundt og testet nøglesnoren - og jeg ved ikke rigtig, om jeg vil af med den :-) Denne gang er den lavet uden spænde, og drømmer du om en, kan den jo laves med stort set alt det stof, jeg har - og i den farve du ønsker. Det samme med nøgleringene :-) Denne gang er der både stof og mærkat på - så billederne er af hhv. for- og bagside. I kan altid klikke på etiketterne herunder indlægget for at se alle de andre nøglesnore og nøgleringe, jeg tidligere har lavet.



17 kommentarer:

  1. Wow er vild med nøglesnoren, må jeg få den lagt til side til den første?

    SvarSlet
  2. den der nøglesnor med elefanter den er super sød :)

    SvarSlet
  3. Hvor er nøglesnoren bare fin, den vil jeg gerne være den heldige ejer af.
    Hvad er prisen på den.

    Hilsen Mette

    SvarSlet
  4. Sikke fine de er blevet!

    -karenkaren

    SvarSlet
  5. Nej hvor er de fine - super gaveide!

    SvarSlet
  6. Natanja - Tak :-) Umiddelbart er denne lavet på bestilling og dermed solgt, men det sker jo at man aldrig hører fra folk, så hvis det sker er det din! Men ellers kan jeg sagtens lave en til dig - du kan bare sende en mail med ønsker.

    Helle - Tak :-)

    Mette - Dejligt at du kan lide den - som skrevet ovenfor er den solgt, men jeg laver gerne flere. De koster 200 kr., så hvis du må eje en, kan du bare skrive en mail, så finder vi ud af det.

    Binemor - TAK!

    Karen - Også tak til dig. Er også selv glad for den.

    Min emailadresse er: mettekirkeskovjensen@gmail.com

    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. sender lige en mail med ønsker, fordi jeg skal også bestille suttekæder til Alexander :)

    Min mail har bare været underlig, så har ikke kunne sende mail ud, men kun modtage.

    SvarSlet
  8. Stine - Ja - det er det da egentlig - altså en god gaveidé! :-)

    Natanja - Jamen så venter jeg på mail fra dig :-) Mærkeligt som de mailprogrammer nogle gange laver løjer.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  9. OK, så er jeg hende den økonomiske kedelige læser *GG* Hva koster den skønne keyhanger (Eller en magen til hvis du ikke synes du kan slippe den blå ;o))

    Kh. Trine

    SvarSlet
  10. OK, så er jeg hermed også hende den blinde....det står jo lige ovenfor ;o)

    Jeg afventer stadig lige mailen omkring en stofpakke ;o)

    SvarSlet
  11. Miss Alsing - Skulle lige til at skrive ang. et par briller :-)Har du ikke fået min mail?

    Kh. Mette

    SvarSlet
  12. Hahaha jamen jeg HAR briller....men måske jeg skulle overveje nogle stærkere glas ;o)

    Nej den sidste jeg modtog var at du ville kigge på det om aftenen :o)

    SvarSlet
  13. Miss Alsing - Nå - mærkeligt. Nu har jeg prøvet at sende den igen?

    Kh. Mette

    SvarSlet
  14. hej Mette
    Den er blevet ligesom jeg har ønsket mig, glæder mig meget til at modtage den sammen med suttekæderne:)
    har sendt dug en mail
    kh Sarah

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...