torsdag den 29. september 2011

Nyt stof

Der er kommet gode pakker på det sidste - og det klager en stof junkie som mig jo ikke over :-) Det første er fra et byt med Pernille - lutter lækre sager! Fugle, katte og bondegårdsdyr. Lige noget for en dyrlæge. Og fra Tyskland er kommet gule fugle - heller ikke noget at klage over der :-)

De lilla/lyserøde fugle er i fin stand, men næsten helt hvide. Faktisk rigtig smukt og anderledes. Jeg overvejer om det er en ny variant? Blomsterne er jo overhovedet ikke falmet? Kattene er den grønne variant - og bondegårdsstoffet er bare som spritnyt og super lækkert i farverne! Glæder mig som et lille barn til at få noget lækkert ud af det.

Pernille havde også sendt mig en bog fra den serie jeg leder og leder efter. Nu har jeg én! Fedt - tusind tak Pernille :-)







9 kommentarer:

  1. Sikke du bliver begavet. Glæder mig til at se hvilke kreative resultater du får ud af det! :)
    /Liv

    SvarSlet
  2. EJ METTE! Jeg stod med hele serien af Attilio og Birgit i favnen på et loppemarked sidste weekend. Droppede dog at købe dem - viste ikke hvad de skulle bruges til, selvom tegningerne var flotte.

    Nå, hvis jeg møder bøgerne igen, skal jeg nok slå til!

    SvarSlet
  3. Er helt tosset med kattene i den grønne udgave, har kun set dem i blå og lyserøde:) Heldige asen;)

    SvarSlet
  4. Du er verdens heldigste kartoffel!

    SvarSlet
  5. Super fine stoffer :)
    Dem kan man da kun blive glad af at kigge på. Lidt sjovt med de blege fugle.... :)
    Syns nu de er kønnere i farve!

    SvarSlet
  6. Sikke skønne sager du har fået :)

    Jeg er selvfølgelig helt vild med fuglene og sjovt med farven på de blå ja. Tror måske at prints varierer ret meget i farverne fra gang til gang. For jeg har også både lyse og mørkere udgaver af elefanterne og tror ikke at de er falmet så meget...

    Og hvor er du bare heldig med de gul/grønne katte. Skulle du kunne undvære en enkelt lap eller noget, ville den gøre stor lykke her, hvor vi ellers kun huser kattene på lyserød og hvid baggrund.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  7. Dit heldige asen, Mette!
    Jeg har også et betræk, hvor de lilla fugle er helt hvide de mest udsatte steder men også masser af farve på blomsterne.
    Mht. kattene, så ligner din version godt nok mest den gule. Det er måske bare billedet.. Men som sagt, hvis det er de grønne og du vil bytte med blå, kan du bare sende mig en mail :)
    Kh Line

    SvarSlet
  8. Hvor er det fedt det bondegårdsstof, er helt vild med detaljen med regnbuen.

    Du er godt nok god til at finde de lækre stoffer;-)

    SvarSlet
  9. Liv - Begavet er måske så meget sagt :-) Det er byttet for lige så fine sager og de gule fugle er købt i dyre domme :-)

    Helene - Shame on you!!! :-) Men JA TAK - slå til næste gang.

    Mia - Ja, de er rigtig fine. Lyserød udgave? Hmm.... det har jeg aldrig set - har du et link? Vil rigtig gerne se dem :-)

    Christina - Ja - føler mig også heldig!

    Binemor - Ja ingen tvivl om at mit hjerte også banker mest for de lilla og de gule - men denne her svage udgave har nu også sin charme.

    Mirjam - Du har de lyserøde katte? Vil du bytte et stykke med de grønne?

    Line - Ja, det er bare billedet - den er meget grøn - nærmest neon! Jeg sender en mail :-)

    Linsens - Ja, det er mega fint - masser af billeder og historier i det stof!

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...