torsdag den 15. september 2011

Miffy flytter ind!

Det lyder da nærmest som titlen på en god børnebog, hva? Igår aftes hyggede jeg mig med denne her sættekasse. Jeg ville prøve noget nyt - noget med knald på. Og det skal jeg love for, at der kom. Et lille indhug i nogle af mine dyrebareste hollandske børnestoffer, men helt ærligt - det var da det hele værd? Jeg er i hvert fald temmelig vild med den, og Miffy har da fået sig et skønt lille hjem? Startede egentlig ud med at ville lave noget helt andet, men det ene motiv tog det andet, og det er jo også det, som er det sjove ved at lave sættekasser. Man ved aldrig helt, hvor man ender.

Og så er krydset sat! Har du også stemt fra morgenstunden?




Og en efterlysning - hvis nogen ligger inde med dette stof, vil jeg meget gerne købe en bid :-)

5 kommentarer:

  1. Hvor er den bare blevet fin - kan godt lide at den er holdt i det samme soft, men med forskellige motiver.

    Og mit kryds bliver først sat efter arbejde.

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare belvet rigtig god! Det er virkelig en god stil. Den minder mig lidt om Rapanden Rasmus :)


    Vil også lige informere dig om hele 2 giveaways jeg har gang i :)
    http://inasdesign.blogspot.com/2011/09/give-away-for-september.html

    http://haeklelogen.blogspot.com/2011/09/give-away-med-vores-sidste-nye-hklerier.html
    Måske er de noget?

    SvarSlet
  3. skøn sættekasse og nej jeg stemmer senere i dag :)

    SvarSlet
  4. Sættekassen ble kjempefin :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...