søndag den 22. januar 2012

Zpaghetti-arm!

Det er altså rimelig hårdt at hækle i Zpaghetti! Efter de sidste dages lager-hækling af bordskånere begynder jeg at kunne mærke det i armen. Men nu er det vist også nok for denne omgang, og her kan I se lidt af de nye farver. Og så er der lige en enkelt prøveballon, hvor jeg har prøvet med to farver - som man normalt ville gøre i en African Flower. Dem tror jeg dog ikke, der kommer flere af - er ikke helt vild med den?

Har du forresten set, at Irene har oversat opskriften på en African Flower til engelsk? Den kan du finde lige her.

Og så er der nye bukser på vej til Avesjov-shoppen - de første tre par kommer lige om lidt!



9 kommentarer:

  1. De er fine, jeg kan bedst lide den to-farvede:)
    God søndag.
    Kh Mia

    SvarSlet
  2. Rigtig flotte. Kunne godt forestille mig at det var hårdt for armene -ikke mindst når det er så tykt det garn. Men flot ser det ud.

    SvarSlet
  3. Jeg synes den tofarvede er fed :)

    SvarSlet
  4. Fedt ;0) tak for tip,så vil jeg da prøve den afrikanske.
    Fede bordskånere

    SvarSlet
  5. Tak for linket. Fine bordskånere og synes egentlig den to-farvede er rigtig fin :o)

    Kh. Irene

    SvarSlet
  6. I dont know your language)) but I think this knitting flowers can be a good mat))

    SvarSlet
  7. Se det er jo det sjove ved det her - at finde ud af gang på gang, at vi heldigvis alle er forskellige. Men det lyder da som om, at de tofarvede måske har en gang på jord. Nu vil jeg da prøve at lave lidt flere :-) Tak for jeres kommentarer!

    Алёна - Thanks! I have been trying to add a Google translate button here on the site, but I haven't had succes yet! But yes - this fabric yarn is perfect for mats.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  8. Hvor er de fine. Hvor store er de? Det er svært at bedømme ud fra billeder. Har aldrig prøvet at hækle i det garn, men det er rigtig flot. Kan se på bloggene at der er mange muligheder. Må nok snart prøve selv.:-)
    Mvh Merete

    SvarSlet
  9. Hej Merete

    Ja, der er mange muligheder med det garn! Det må du prøve - smadder sjovt. Den største er omkring 22 cm. i diameter og nogle er lidt mindre. Perfekte til gryder.

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...