lørdag den 28. januar 2012

Det blev gult med et strejf af orange

Det her endte med at se sådan her ud. Min kunde endte med at vælge det så gult som muligt og med et strejf af orange. Det bliver godt! Men jeg har stadig lyst til at lave det i den gule og grønne kombination også - så det må jeg prøve på et tidspunkt. De to første billeder vender sådan set forkert, da de er taget fra hovedsiden :-)

Drømmer du også om et retrosengesæt til dit barn, så siger du bare til. Jeg tager 400 kr. for et babysengesæt og 600 kr. for et i juniorstørrelse. Sammen finder vi ud af, hvordan det skal se ud.



6 kommentarer:

  1. Hvor bliver det bare smukt!
    Det dejlige junior-sengesæt, du syede til mig, er både Laras og mit yndlings - og er på konstant. Så det er vi altså rigtig glade for:-) Ligesom den lille dreng eller pige der skal have dette, nok skal blive rigtig glad for det!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  2. ser godt ud i gult, men kan nu godt forstå du gerne vil prøve at lave een med grønt i også.. -der er lidt mere spræld i og det er lige dig jo :)

    SvarSlet
  3. Ahhh, sol og sommer - det lille vidunder der skal sove med det, kan da kun komme til at drømme sødt - hvor blir det fint, jeg er faktisk heeelt vild med det, og jeg er ellers ikke den vilde retrohaj ;)

    kh Karina

    SvarSlet
  4. Det er superflot! Jeg sad faktisk og glædede mig til at se det gul/grønne, men må indrømme at det her også er forbandet lækkert (ser selvfølgelig gerne det gul/grønne) også, når det er færdigt.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...