søndag den 29. januar 2012

Nr. 105 - 108

Selvom det bliver til rigtig mange sættekassehuse - og I nok efterhånden er trætte af at se dem igen og igen, så håber jeg, at I vil bære over med, at I får disse indlæg også. For det er faktisk lidt sjovt - nok mest for mig selv - at kunne se stort set dem alle sammen her på bloggen. Og efter at jeg er begyndt at nummerere dem, ja, så er det også lidt sjovt at se, hvor mange det rent faktisk bliver til :-)

Jeg lover at samle dem i klumper, så I ikke skal trækkes med hver enkelt :-) Her er det dermed nr. 105 - 108, der er klar til nye ejere, og kommer med posten imorgen. Denne gang er de alle smølfehuse!

3 kommentarer:

  1. Det er vildt så mange det er blevet til, Storm elsker sine:-)

    SvarSlet
  2. Hold da op har du virkelig lavet så mange ;0)
    De er stadig lige skønne

    SvarSlet
  3. De er rigtig fine, men jeg begriber virkelig ikke hvordan du finder energien til alt det ved siden af tumling og fuldtidsjob! Send lige lidt kreativt overskud i den her retning.:-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...