fredag den 13. januar 2012

Regnbue-pude!

Første elefantprojekt er færdigt - en skøn regnbue-pude til Karen :-) Og hun spottede den med det samme imorges - så det er en succes! Dejligt! Det er jo ikke mange af mors kreationer hun har den lille, men denne skal hun have lov at beholde. De kan selvfølgelig laves på bestilling i den farvekombination, man ønsker.

Snart står weekenden for døren, og imorgen er jeg at finde i butikken fra 10-14. Det kunne være hyggeligt med besøg, og der er masser af gode udsalgsvarer. Vi har fået fantastisk mange lækre sager fra bl.a. Blafre, Paperwear, DesignLetters, ISAK og K-Form. Derudover er der selvfølgelig alle vores egne ting, hvor der nærmest er nyt at finde hver eneste dag. Det er blevet en skøn butik med masser af liv! Der er blandt andet udsalg på mine børnepuder - sat ned fra 175 kr. pr. stk. til 125 kr.! Og 25 % på svigermors lune babystrikveste.


7 kommentarer:

  1. Elsker dine puder og især denne her (: Lige meget hvad du laver så kan jeg lide det (: Tænkte har du knapper man måske kunne købe (: Allemulige farver mønster m.m.

    SvarSlet
  2. Åhhh den er smuk - den ville jeg bestemt gerne ha. Åhh der er så mange ting jeg gerne vil købe jo :)

    SvarSlet
  3. hvor er den superfed, sådan en ønsker jeg mig til Storm engang, måske i alle drengefarverne.

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin Mette, jeg komer til at tænke på min lile farveorden i Paperwearskuffen ;o)

    SvarSlet
  5. Mmm LÆKKER!!! Hvad koster de på bestilling og er du evt interreseret i et bytte med den (fx børne/retro stof? Og er det muligt at bytte den røde og lyserøde elefant ud med brun og orange? Er bagsiden ensfarvet?

    SvarSlet
  6. Dytbat - Tusind tak!

    Natanja - Ja, tænkte nok, at det ville ramme dit elefanthjerte :-)

    Tamra - Ja, sådan en skal han da have!

    Striw - Ja, det er faktisk rigtig - der er noget over regnbuer.

    Krudtuglens mor - De koster 175 kr. som de andre børnepuder og er 35 x 35 cm. Og ellers ja til det hele - men send gerne en mail :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Åh, jeg kunne godt tænke mig en vest til Lily. Sender butikken? :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...