fredag den 20. januar 2012

Tilbud på forsendelsesposer til jer!

I samarbejde med Peter, som sælger forsendelsesposer på Trendsales, er der fra nu og til og med næste søndag den 29 januar 2012 10 ekstra poser med i pakken gratis, hvis man bestiller pakke 1, 2 eller 3 hos ham. Alt I skal gøre er at skrive i jeres bestilling, at I har set tilbuddet her hos Kirkesjov.

Er du Trendsales-bruger kan du bestille på hans profil lige her.

Hvis ikke - så kan du også bestille direkte på mail og betale ved bankoverførsel.
Mailadressen er: familienholstnielsen@gmail.com

Peter har flere gode tilbud, og herunder kan I se alle de pakker, han tilbyder. Det er en genial måde at sende stof mm. på, da det ud over at være billig emballage også er meget slidstærkt. Man er ikke nervøs, når man har sendt sine retroskatte af sted i sådan en pose. Og så tror jeg lidt på, at de ikke så nemt bliver væk, hvis der er lidt kulør på?


Small : (ca: 16*23 cm ) –  Azurblå, Orange, Gul og Rød, lime og Pink
Medium: ( ca: 25*35 cm) – Lime, Rød, Pink, lilla og  Gul (23*33 cm)
Large: ( ca 30*40 cm) –  Lime, Gul Azurblå, Pink, Lilla

Skrives der ikke farveønsker, så blander Peter lidt forskelligt 
-------------------------------------------------------

SMALL PAKKE – (50 poser)
50 stk. small poser
I ALT 60 KR. PP (PORTO 21 KR.) 
-------------------------------------------

MEDIUM PAKKE – (40 poser)
40 stk. medium poser
I ALT 60 KR. PP (PORTO 30 KR.)
-------------------------------------------

LARGE PAKKE – (60 poser)
60 stk. large poser
I ALT 100 KR. PP (PORTO 40 KR.)
-------------------------------------------
RESTPARTI - PAKKET PÅ FORHÅND :
INTROPAKKE (60 dele)
10 stk. Poser (16*23 cm)
10 stk. Poser  ( 22*32 cm)
10 stk. Poser (25*35 cm)
10 stk. Poser  (30*40 cm)
20 stk. plast labels/lommer

I ALT 65 KR. PP (PORTO 30 KR.)
-------------------------------------------

PAKKE 1 (95 dele)
30 stk. small
30 stk. medium
15 stk. large
20 stk. plast labels/lommer

I ALT 110 KR. PP (PORTO 40 KR.)
--------------------------------------------

PAKKE 2 ( 100 dele)
40 stk. medium
30. stk. large
30 stk. plast labels/lommer

I ALT 120 KR. PP (PORTO 40 KR.)
--------------------------------------------

PAKKE 3 (140 dele)
50 stk. Small
40 stk. medium
15 stk. large
35 stk. plast labels/lommer

I ALT 160 KR. PP (40 KR.) 

10 kommentarer:

  1. Fantastisk! Det vil jeg straks benytte mig af:-)

    SvarSlet
  2. Jeg har set på dem nogle gange og tænkt at det skulle være jeg skulle købe sådan nogle... måske skulle jeg tage at gøre det når jeg ligefrem kan få ekstra poser med ;0)

    SvarSlet
  3. Rigtig hyggelig blog du har :-)

    SvarSlet
  4. Altså kan man bare sende tingene direkte i sådan en pose? Man skal ikke pakke posen ind også?

    SvarSlet
  5. SaraMarie: Jeg tillader lige at svare. Det er hos mig man kan købe poserne :-) Du kan /skal sende varerne direkte i posen. Den kan lukkes og sikrer at varerne kommer sikkert frem. Poserne er slidstærke og kraftige og er ikke sådan lige til at flå op.
    Håber det gav lidt forklaring. Ellers spørger du bare igen.
    Hilsen Peter

    SvarSlet
  6. Jeg kunne da godt tænke mig nogen, jeg har send en mail til dig.

    SvarSlet
  7. Jeg har købt poserne igennem Peter på Ts og de er helt fantastiske at bruge, tykke og i fantastiske farver :o)
    Køb bare løs..

    SvarSlet
  8. Dte lyder genialt! Og jeg kan lige nå at være med i tilbuddet..herligt :-)

    SvarSlet
  9. Ved du, om han stadig sælger forsendelsesposer?

    SvarSlet
  10. Hej Mette, forhandler du stadig disse poser? :) Vh Heidi Clara

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...