tirsdag den 24. januar 2012

Retro-Shopping?

Jeg sagde jo, at der ville dukke fine sager op, når jeg gik i gang med at rydde op! Det første jeg har fundet, er denne fine stak retro-shoppingnet. Det er en ældre dame, der har siddet og syet dem tilbage i de glade 70'ere, og på et loppemarked solgte hun restlageret. De er super fine, og med sådan et kan du altså shoppe bæredygtigt og med fede farver på posen? Win-win? Og gider du ikke shoppe med det, er der da noget super fedt stof i dem?

De fine net er nu til salg for den nette sum af 35 kr. Hertil kommer porto. Råb op, hvis du skal have et :-)


4 kommentarer:

  1. OP!! :o) Øverst til venstre og nr 3 nederst (det der ligger ved siden af det orange)

    Kh. Trine

    SvarSlet
  2. åhh hvor er det fristende.. og så for mig som ikke selv kan sy!!

    SvarSlet
  3. Hvor er de fantastiske. Ville i princippet gerne have dem alle, da jeg lige har besluttet, at NU skal det være slut med at købe plasticposer. Men i denne omgang vil jeg gerne købe nummer 3 i øverste række og nummer 2 i anden-øverste række. Vh Isabel

    SvarSlet
  4. Trine - Det er dine :-)

    Lene - Ja, de er faktisk ret fede!

    Isabel - Dem har jeg lagt til side til dig - vil du sende en mail på mettekirkeskovjensen@gmail.com - så finder vi ud af det.

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...