onsdag den 18. januar 2012

Disney reddet fra storskrald

Her i weekenden var jeg som sædvanligt i gården for at male sættekassehuse. Her kom jeg i snak med en af naboerne, der var lidt nysgerrig på de der "fuglehuse" jeg rodede med :-) Han kom så ind på, at han lige havde været ovre i skralderen med en stor pose sengetøj. Hmm....

Jeg luskede efterfølgende over for at lure, og dette skønne Disney sæt fik dermed en anden skæbne end tiltænkt. For nu er det i mine trygge hænder. Jeg synes, det er super sødt? Jeg bytter gerne af det, hvis andre vil have en bid.





7 kommentarer:

  1. det sover mine drenge også i...:-) - det er rigtig sødt! - godt du fik reddet det:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det skønt, tror også mine forældre har det, men det bliver gemt til Storm skal bruge voksendyne.

    SvarSlet
  3. Ja, der er somme tider gode fund blandt det, andre vil smide ud. Desværre har de forbudt klunsning på vores genbrugsplads for nogle år siden. Der var ellers et rum førhen, hvor man kunne stille det, som var for godt til at smide ud.

    SvarSlet
  4. skønt sæt.. det betaler sig at være hurtig ;)

    SvarSlet
  5. nøj hvor er det bare skønt, godt du reddede det :)
    KH Micha

    SvarSlet
  6. Hej

    Har du stadig dette fantastiske sengesæt, og er du stadig interesseret i bytte/salg?

    Jeg er ved at lave en sengehimmel til min 2-årige datter, og faldt for dette med det samme.

    Jeg ved ikke rigtig om jeg har noget du vil bytte til, hvad er du interesseret i? vil du sælge i stedet?

    JEg skriver kun som anonym, fordi jeg ikke ville oprette en konto, hvis nu du ikke havde dette længere alligevel, mit navn er Rikke og jeg bor i København :)

    Håber du ser dette og skriver tilbage

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...