tirsdag den 17. januar 2012

Børnene i bilen...

Det er det navn favoritstoffet har fået i folkemunde. Det er små bitte bidder, jeg har tilbage, men da jeg fik en bestilling på en pude, hvor netop dette stof skulle indgå, blev det virkelig svært at vælge det matchende stykke stof!! Så da jeg igår aftes gik i gang, lavede jeg to - simpelthen fordi jeg ikke kunne vælge. En med de blå Graziela-hjerter og en med de pink. Hvilken en ville du vælge?

Jeg tror, der skal laves et par stykker i drengeudgaven af stoffet også - måske en med blå og en med røde hjerter?

Den, der ikke bliver valgt, er til salg for de sædvanlige 175 kr. + porto.
 



6 kommentarer:

  1. Skønne puder og skønt, skønt stof som jeg jo heldigvis også har fornøjelsen af at eje :)

    Jeg er mest vild med den blå udgave da farven fra stoffet går mest igen der.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Jeg er helt solgt i den blå pude. Den er bare så skøn :-)

    SvarSlet
  3. Hej Mette. Hvis du ikke får solgt den pink pude, er jeg interesseret i den:) Hvordan ser bagsiden ud? Hilsen Hanne (44488383@vip.cybercity.dk)

    SvarSlet
  4. Ih jeg er helt forelsket i den blå.. hvis ikke den bliver valgt, så vil jeg gerne købe den!! :D
    // Dottie.dk

    SvarSlet
  5. jeg kan også bedst lide den blå....

    SvarSlet
  6. Tusind tak for jeres kommentarer angående puderne. De er nu begge solgt, men de kan som sagt laves i drengeudgaven af stoffet også. Det gør jeg nok en af dagene :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...