mandag den 2. januar 2012

Hjemmestrikket dukketøj af den skønne slags!

Min mor har gjort et kup, og hun har været så venlig at forære det hele til Karen i julegave. Hun fik derfor denne søde dukke iført det lækreste hjemmestrik. Og ikke nok med det lækre sæt den har på - nej, så fulgte der også 4 ekstra sæt tøj med. Alt sammen så sirligt lavet og med smukke detaljer. Enhver dukkemors drøm? Og det vildeste af det hele er, at min mor gav - hold nu fast - 60 kr. pr. sæt!! Det synes jeg er helt vildt billigt, når man ser det arbejde, der ligger bag sådan et sæt, når sådan et sæt indeholder 5 dele.

Men skønt er det - og Karen er en super heldig pige! Og jeg tager hatten af for den ældre dames smukke arbejde.



  

6 kommentarer:

  1. Ja, det kan da knap betale materialerne - sikke et kup!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine ting. DEt skal der nok blive leget rigtig meget med.
    Jeg har selv en del hjemmestrikket dukketøj, og det er selvfølgelig gået i arv til mine tre piger.

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Ups prøver lige igen....
    Super yndigt dukketøj. Jeg eller nærmere mine piger er så heldige at deres farmor strikker dukketøj til deres dukkebørn, så dejligt. Svigermor strikker og spidshuer, sokker og halsedisser - vi er heldige.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...