onsdag den 4. januar 2012

Forberedelser til stof-udsalg!

Der er rigtig mange af jer, der har tilkendegivet, at I godt kunne tænke jer lidt stofudsalg :-) Og hvad man ønsker skal man få! Men det  kræver mange billeder - og helst gode billeder, så det bliver ikke før i weekenden, at der bliver mulighed for det. Men frem mod weekenden kan jeg jo så begynde at sortere i bunkerne og finde lidt frem, som mit stofhjerte gerne vil af med (det er ikke nemt!).

Jeg har lige fundet lidt af børnestoffet frem, men mon ikke der er meget mere i gemmerne :-) Jeg tænker noget med 30 x 30 cm. for 25 kr. - og så måske 5 stykker for 100 kr.? Så er der vist både en god pris og en god rabat? Og så kan man jo købe flere stykker af det samme og få dem i sammenhæng, hvis man har brug for større stykker? Lyder det som en god idé?

Jeg vil tro, jeg også har en 30-50 slags blomstret print og en del flere børnestoffer, så der vil være lidt at vælge imellem :-) Og så er der jo desværre ikke ubegrænsede mængder, så det vil være først til mølle.

De to tyske elefantstoffer er juniorsengesæt, som ikke skal klippes i, da rækkerne med elefanter kun er hele vejen rundt i kanten. Der er et grønt og et orange, og dem kan du på udsalg få for 175 kr.




10 kommentarer:

  1. uha.. det er da som at vifte med slik foran et lille barn.. - vil virkelig gerne købe noget af kattestoffet, i alle de farver du kan nænne at skille dig af med... og så det med ænderne...
    Jeg har indbetalt penge til dig idag, så de skulle være der i morgen...
    du må meget gerne sende en mail, hvis noget af det her kan snige sig ned i min pakke..

    Kærlig hilsen Rikke

    SvarSlet
  2. Hej Mette.
    Hvis man allerede kan ligge bestillinger ind nu, for så vil jeg gerne høre, om jeg kan købe lidt af det med de grønne og orange får, samt det med bondegården( evt i et lidt større stykke hvis det er muligt)
    Jeg vil glæde mig til at se de andre stoffer i løbet af den kommende tid.
    Hilsen Albassen
    (tina.schmuckker@skolekom.dk)

    SvarSlet
  3. Hej

    Hvis det er muligt vil jeg gerne købe et stykke af kattene og fårehyrden.
    Glæder mig til at se hvilke fine stoffer, du ellers finder frem.

    SvarSlet
  4. Uha, Mette, jeg skal vist holde mig LANGT væk fra din blog her i januar, hvis jeg skal leve op til mit løfte om en stoffri måned!!:-) Det er SUPERLÆKRE stoffer, du viser frem der, og jeg synes, at prisen er meget fair. Så du frister altså - lidt for meget! Måske jeg skulle få en til at købe lidt for mig? ;-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  5. Uha vil meget gerne bestille. Kan man det nu??

    SvarSlet
  6. Jeg er også klar på katte stof og fugle hvis der skulle komme nogen.
    KH Charlotte

    SvarSlet
  7. uhh LÆKRE sager! - jeg skal klart ha noget med:-)

    SvarSlet
  8. Glæder mig til at se dine blomsterprints, god idé med stof-udsalg.

    SvarSlet
  9. åh ja jeg glæder mig :) SÅ skal der købes ind. jeg synes det er fantastisk med 5 for 100 :)
    kh emma

    SvarSlet
  10. Hej piger

    Det ser ud til, at I er med på udsalgs-idéen :-) I må væbne jer med tålmodighed til weekenden - og jeg skal nok annoncere nærmere om, hvornår det går løs :-)

    Men dejligt med jeres skønne tilbagemeldinger.

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...