søndag den 1. januar 2012

Man føler trang til at gøre status...

... når man sidder her på den første dag i et nyt år? Det er som om, at der ikke findes nok ord i denne verden til at beskrive al den glæde og taknemmelighed, jeg føler, men 2011 skal alligevel have et par ord med på vejen!

2011 har i sandhed været et begivenhedsrigt år. Der er sket helt utroligt meget, og det kan være svært at fatte, at det hele er sket i år? Det, der er sket mest med er Kirkesjov, som gik fra en nyfunden hobby til noget mere. Stadig en hobby, men noget mere omfattende end før. Og det hele skete i foråret, hvor jeg på én og samme dag deltog i det skønne forårsmarked i Odense, som blandt andet Lis stod bag, og åbnede min lille butik, DesignKartellet, sammen med 14 andre kreative kvinder i Brønshøj.


Og siden er det gået slag i slag. Tiden er fløjet afsted og mine hænder har skabt en masse skønne varer (jeg tør ikke prøve at gøre status, men mangfoldigheden er enorm), som har skiftet hænder og forhåbentlig har gjort både store og små glade. Det er et fantastisk eventyr og en dejlig rejse i kreativitetens verden, og jeg kan slet ikke vente med at tage hul på et nyt og spændende år.

I 2011 blev Hæklehønsene også til - Cecilie's og min lille hækleskole, hvor vi hver tirsdag har det enormt hyggeligt med en masse skønne tøser, og hvor hæklenålen er det, der binder os sammen. Det glæder jeg mig til at fortsætte i dette nye år. Skønt at man gennem en passion for at hækle, kan få så mange nye bekendtskaber - og ikke mindst en ny fast hæklemakker og god veninde! Tak for det Cecilie :-) Læs i øvrigt Cecilies fantastiske tilbageblik på 2011 her.

Og helt privat så var det jo også i 2011 at jeg blev gift med min Henrik. Vi havde det smukkeste bryllup på årets bedste sommerdag - en dag vi aldrig vil glemme, og hvor vi blev overrasket af, at lille Iben kom til verden og senere blev min guddatter :-) At være gift er slet ikke så tosset endda!


2012 kan da kun blive et dejligt år, hva'? Jeg kaster mig i hvert fald forventningsfuld og nysgerrig ud i det og glæder mig til fortsat at dele med jer her på bloggen. 

I er verdens bedste læsere!

6 kommentarer:

  1. Ja, det har godt nok været et helt vildt år for dig. Og hvor ser du bare smuk ud i kjolen altså :)

    Rigtig godt nytår kære Mette!!

    KH

    SvarSlet
  2. Rigtig godt nytår til dig også!

    Mange smil fra Mia

    SvarSlet
  3. Rigtig godt nytår, Mette..:)
    Det billede af dig er bare skønt!
    Kh Anne

    SvarSlet
  4. Ja, det har været et begivenhedsrigt år for dig! Dejligt vi får lov til at følge med her;o)

    Rigtig godt nytår!

    SvarSlet
  5. Rigtig godt nytår Mette og en dejlig blog du har dig og de skønne ting du får lavet...
    Ja skønt billede af dig og dejligt med et billede af dig (det tror jeg ikke jeg har set før)
    Glæder mig til at følge dig fremover og håber at kunne hilse på dig i det nye år:)

    Mange hilsner Vicki

    SvarSlet
  6. Dejligt at 2011 var et skønt år....
    Du laver fantastiske ting - det er altid dejligt at følge dig!
    Jeg ønsker dig et super godt 2012 :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...