søndag den 8. januar 2012

Mit stash!

Hvad er der med de pudebetræk? Mit samlergen samler til bunke, og jeg aner ikke, hvad jeg skal bruge dem til :-) Men de smukkeste af de store tyske pudebetræk ligger i mit stash og er bare smukke og lækre at kigge på! Har du det også sådan med pudebetræk? At du ikke nænner at klippe i dem - og bare samler?

Og så endnu en gang tak for jeres store interesse for mit stofudsalg igår! Der gav I mig godt nok arbejde, så jeg fik en dejlig lørdag i selskab med alle de skønne stoffer. Der er stadig masser at komme efter - så kig forbi her.

Her kan I se en del af min pudebetræksamling :-)


  

5 kommentarer:

  1. Åh jeg kender godt det med samlergenet, når det kommer til stof. Ikke alle forstår vores passion, men kalder det en last :-) jeg tror jeger godt gift, for han kommenterer ikke, når der ligger en pakke til mig :-)
    Ha en god dag.
    Kh viola

    SvarSlet
  2. Hold da fast hvor har du meget!!! Det er ikke så slemt med stoffet endnu. Derimod er min perle samling temmelig vild :-)

    SvarSlet
  3. Nej hvor har du mange fine..men det er jo begrænset hvor mange puder man kan have det på...jeg havde nok klippet i det, med mindre du har gemt lidt til dig selv af dynebetrækkene til at sy af?
    KH Mia

    SvarSlet
  4. Enkelte af de store tyske pudebetræk er næsten ved at give mig grå hår på hovedet!
    Jeg har haft et med de gule (orange) fugle liggende i nogle år, og da jeg prøvede at overtale mig selv til at klippe i det for et par måneder siden, kunne jeg ikke få mig selv til det alligevel. Så jeg lagde det på en voksenhovedpude, og selvom betrækket er lidt stort, står den og pynter på min søns værelse.
    På et tidspunkt købte jeg et med kattene på grøn baggrund, og det pressede jeg mig selv til at klippe op, så det ikke også skulle ligge ubrugt i årevis. Og nu har jeg fortrudt det lidt!
    Ellers er det mest de intakte juniorbetræk, jeg er ked af at klippe i.

    Selv tak for i går! Det bliver spændende at modtage post fra dig. :)

    SvarSlet
  5. Viola - Ja, det er ikke så tosset at være godt gift på den front - ellers vilel det jo ikke holde en meter med den passion vi har for stof :-)

    Danagonia - Uhh - lyder også farligt med en perlesamling - det er jeg ikke nået til endnu....

    Mia - Ja, det er lige det. Men tænk nu hvis man en dag får mulighed for et super lege-pude-hjørne -... hmmm... Men jo, jeg klipper jo også i dem hen af vejen, men har meget svært ved det!Og har selvfølgelig gemt lidt af dynebetrækkene til mig selv, så jeg kan udskyde det der med at klippe i dem!

    Marianne - Lige præcis! Man gør det - man fortryder. Man gør det ikke - og tænker at man alligevel burde. Det er ikke nemt! Pakke er på vej.

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...