lørdag den 7. januar 2012

Stof-udsalg!

Update! Nr2, 3, 5, 6, 7, 8, 11, 13, 16, 21, 22, 23, 24, 48, 51, 52, 57/63, 70 og 75 er udsolgt!!

Kære alle sammen!

Så har jeg fået sorteret og lavet et fint udvalg af alle mine skønne stoffer til jer. Jeg håber, at I synes, at der er lidt at vælge imellem :-)

Gør mig en stor tjeneste at læse spillereglerne her.
For lige at opsummere det vigtigste:
- Alle bestillinger modtages på mail: mettekirkeskovjensen@gmail.com 
- Jeres bestilling er bindende
- Send jeres adresse sammen med bestillingen 
- Jeg svarer i den rækkefølge at mails tikker ind
- I svarmailen får I en samlet pris inkl. porto og også mit kontonr. 
- Gør opmærksom på, hvis I kun vil have ordren såfremt jeg kan opfylde hele ordren

Og så til alt det sjove!

Børnestoffer (1-12 + 15)
Ca. 30 x 30 cm.: 25 kr.
Bestiller du 2 stykker får du 30 x 60 cm. (eller 60 x 30 cm)
4 stykker er 60 x 60 cm. osv.



Nr. 13 + 14: Smølfepudebetræk - 2 varianter. - 50 kr.
Str.: 50 x 70 cm.
Der kan være pletter, men ikke på selve motivet, som i alle tilfælde er pænt og er på begge sider.


Blomstret retrostof mm. (16-72)
Ca. 35 x 55 cm.: 20 kr. 
Bestilles flere stykker fås de sammenhængende.











Hele retrodynebetræk i voksenstørrelse (73-75)

Jeg har disse tre betræk til salg til kun 100 kr. De er i pæn, men brugt stand. Der kan være farveforskel og enkelte små huller, men rigtig fine til syprojekter.


2 hele juniorsengesæt inkl. stort tysk pudebetræk (76 + 77)
150 kr.
Bemærk at elefanter er i en bord hele vejen rundt i tre rækker, men altså ikke fylder hele stoffet.



God shoppelyst!

21 kommentarer:

  1. Så er det bestilt;-)

    Tak for dejligt udsalg:-)

    SvarSlet
  2. Så er det bestilt, håber at det lykkes

    Skønt udsalg:-)

    Helleallan.larsen@gmail.com

    SvarSlet
  3. Har du set 2 af billederne er ens men har forskellige nr?

    SvarSlet
  4. Tina - Nej, men tænkte nok, at der skulle ske fejl, men det sker der nok ikke det helt store ved :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Hold nu op!!! Sikke en masse stof- du må have en helt særlig mand, der kan tåle alt det retrostof i hjemmet:-) held og lykke med udsalget...

    SvarSlet
  6. Udsolgt af nr. 2,3, 23 og 24 :-) Surprise :-)

    SvarSlet
  7. UH!!! Håber jeg er én af dem, der har hjulpet til med de udsolgte!! :)

    SvarSlet
  8. Hej! Har du mon modtaget min mail? Er i område med dårlig netforb...
    Mailede at jeg gerne ville bestille 4 stykker nr 4 og 2 stykker nr 3... (ønsker gerne nr. 4 også hvis nr 3 er udsolgt)
    God aften.
    Helle.

    SvarSlet
  9. Hej Helle

    Den er modtaget - når til den om 5 mails :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  10. Nr. 5, 6 og 11 er også udsolgt.

    SvarSlet
  11. Tusind tak! (jeg kan ikke tjekke sendt post på min mail her... Ellers er der jo meget skønt i sommerhus...)

    SvarSlet
  12. Hej Mette
    Har du modtaget min bestilling ?

    Helleallan.larsen@gmail.com

    SvarSlet
  13. Mange lækre stoffer. Øv at dem jeg først skrev ned allerede er udsolgt

    SvarSlet
  14. Hej Mette. To af dine kollage billeder er de samme. Tror ikke det er meningen det er sidst i 50 og 60 som er dobbelt

    SvarSlet
  15. Hej Lise

    Ja, jeg ved det - men det betyder ikke noget :-) Men orker ikke at skifte numre ud på dem, der kommer efter :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  16. Også 16 og 57/63 udsolgt.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  17. Og så en samlet update: Nr. 2, 3, 5, 6, 11, 16, 21, 22, 24, 48, 51, 52 og 57/63 er udsolgt.

    Jeg tror, at jeg har fået svaret alle, så råb op, hvis du ikke har hørt fra mig :-)

    Tusind tak for alle jeres mails - her 7 timer senere er jeg igennem dem alle (ok har også været ude og løbe og spist aftensmad) - og send gerne flere, medmindre det er på ovenstående udsolgte numre :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  18. Hej Mette - fik du min - eller nåede de at blive udsolgt inden jeg fik sendt dem ??
    Vh Rikke

    SvarSlet
  19. Hej Mette.
    Kan se, nr. 21 er udsolgt - pyt med det - send bare resten alligevel (håber, de ikke er blevet udsolgt endnu...)
    Vh. Vibber

    SvarSlet
  20. Nr. 13, 23 og 75 er nu også udsolgt.

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...