torsdag den 19. januar 2012

Mest for smølfenørder!

Og sådan en er jeg vist gået hen og blevet. I dag modtog jeg et smølfegardin, som ved første øjekast er samme print, som det mest almindelige af de amerikanske smølfeprints fra start 80'erne. Men så var der alligevel noget, som fangede mit øje, og jeg sammenlignede de to prints. Motiverne er de samme, men printet på gardinerne er lidt større end det "almindelige" - og det mest underlige er, at rapporten er anderledes sammensat. Motiverne er ikke på samme sted i forhold til hinanden, og på gardinerne er der indføjet nogle svampe, som ikke findes på det "almindelige". Det er altså pudsigt, og jeg har ikke set det før?

Her først et billede af det "almindelige" - og efterfølgende et billede af gardinet. Kan I se, hvad jeg mener?


4 kommentarer:

  1. Hvor er det fedt at der bliver ved med at dukke nye varianter op, hvis du vil af med et stykke, køber jeg gerne. Der skulle jo helst være sæler varianter i samlingen:-)

    SvarSlet
  2. Ja, det ser godt nok lidt spøjst ud. :)

    Dine smølfe-puder er rigtig fine! :D

    http://tenaltz.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Måske er det det samme, som jeg har. Mangler Gargamel også på dit?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...