mandag den 23. januar 2012

Nu skal der ryddes op!!

Et monster af en IKEA-reol er indkøbt, manden ligger på gulvet og samler - og NU skal der ryddes op. Slut med kreabunker i hele lejligheden, for hvis man vil sætte sin lejlighed til salg, må det i det mindste se ud som om, at man kan være her :-)

Det kribler i fingrene for at komme igang med oprydningen, og lur mig om ikke, der dukker en masse lækkerier op undervejs. Og sidst men ikke mindst glæder jeg mig til at vise jer det færdige resultat :-)

Her får I et par af bunkerne - fuldstændig ucensureret :-)



20 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se reolen. Har nemlig samme problem herhjemme;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er stor!! Men er spændt på om det kan være der!

      Slet
  2. God fornøjelse:-)
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak - det er et KÆMPE projekt! Gisp hvor har jeg mange sgaer....

      Slet
  3. Det må godt nok være en MONSTER STOR reol.. ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov hov - ikke så kæphøj :-) jeg har jo set dine kasser - og der er godt nok MANGE!

      Slet
  4. God fornøjelse Mette :)
    Du har da lidt at se til i et par timer hvertfald!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Og jeg vil skyde på, at det kommer til at tage ugen ud :-)

      Slet
  5. Ihh det ligner vores lille lejlighed med stabler af stof og krea-grej overalt! Tror min mand er ved at få spat af det ;) Rigtig god fornøjelse med oprydningen - er spændt på at se hvordan det kommer til at se ud :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er SÅ godt at høre, at andre har det sådan også :-) Jeg er også mega spændt på resultatet!

      Slet
  6. Har prøvet det samme, købt en fin stor reol, og gav mig til at organisere, men trods dobbelt så meget plads på hylderne kniber det stadig med ingen små eller store bunker at have. Sagde nogen "kreativt rod"?????

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er jo en fare for, at det kommer til at ske :-) men indtil videre har jeg ikke haft noget sted at gøre af det, så har haft en undskyldning for ikke at rydde op - det har jeg snart ikke længere!

      Slet
  7. Du må have en meget tålmodig mand ;)
    Julie

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg helt sikker på, at jeg har - gudskelov :-)

      Slet
  8. Det bliver da skønt at få det hele samlet :)
    Vi har 6½ reol stående i stuen -til børnelegetøj og KAGEting :) ...det er skønt og lige til at gå til -det er rart med 4 kreative børn også :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder da fantastisk med alle sagerne lige til at gå til - bliver man ikke bare lækekrsulten hele tiden?

      Slet
  9. Som mægler må jeg jo bakke op om reolen, men som bare mig, synes jeg dine stakke er dejligt befriende. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - der er noget hyggeligt og befriende som du siger over kreativt rod. Måske du kan hjælpe med lidt fif til at gøre salgsklar hen af vejen? :-)

      Slet
  10. Spændende med lejlighedssalg! Skal I så have et nyt sted at bo med et krearum?

    P.S. Jeg har samme strygejern. Jeg tænkte faktisk lige i lørdags, om det mon var ved at være gammeldags, fordi det er ca. 15 år gammelt. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Et krearum er et MUST i et nyt hus, som vi forhåbentlig kan købe i løbet af året :-)

      He he - min mand siger, at vore strygejern nok er 20-25 år gammelt. Han har arvet det af sin mors moster! Men hey - det virker!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...