søndag den 29. januar 2012

Vores stue er blevet til..... en stue!!!

Nu er det her jo ikke (og bliver aldrig) en boligblog, men efter den sidste uges (!!) massive indsats mod kreadyngerne, må jeg altså lige vise jer vores stue. Ikke fordi den er stor, fin, Bo Bedre-agtig eller specielt hip - næ, bare fordi den nu er blevet til en stue! Forskellen fra før og til nu er, at tingene nu har en plads. Før blev der ryddet op ved at lave pæne bunker i hjørnerne, når vi skulle have gæster. Selvfølgelig vil jeg rode igen - og være kreativ over det hele, men nu kan jeg rydde op efter mig selv. Fantastisk!

Der er smidt 3-4 sorte affaldssække ud, flyttet ting i kælderrummet - og så er der ellers ryddet op til den store guldmedalje. En hel uge har det taget, men hvor føles det bare fedt!

Soveværelset fik jeg ikke taget billeder af, men det gør jeg i næste weekend - for det skal I også se. Det er nemlig også blevet rigtig dejligt :-)

Og noget helt andet - Karen har netop skiftet flyverdragt, så mangler du en lækker, pink Ticket flyverdragt, så vil hun gerne sælge den for sølle 300 kr. (nypris 899 kr.). Den er stort set som ny, og den er str. 74. (De er dog meget store i det, så den svarer til en str. 80/86). Du kan se den her.

Tilbage til stuen....  Og tusind tak for ALLE jeres fantastiske bemærkninger under vejs - det har virkelig været motiverende :-)

Der skal være plads til Karen....

 Blogging-space med udsigt og manden Hi-Fi....

 Karen og far får frokost - og vores TV er total old school, men Hi-Fi manden sværger til kvalitet :-)

 Der bliver trods krea tid til at sidde i sofaen en gang imellem :-)

Lidt mere udsigt...

 Kirkesjov-skabet lukket....

Kirkesjov-skabet åbent...!!!


 Kreabordet - ryddet (!!!) - og der alle måltider indtages :-)

14 kommentarer:

  1. Hvor er det bare hyggeligt! Er helt vild med efeu-tapetet ved spisepladsen og drømmer selv om sådan en fotostat, men manden er ikke så sprælsk som mæ....

    SvarSlet
  2. Hej Karen
    Jeg vil gerne købe din flyverdragt
    Kærlig hilsen Carmen:-)

    SvarSlet
  3. Hej
    Sikke en fin blog da har. Har lige meldt mig som fast læser. Glæder mig til at følge dig. Håber du har lyst til at kigge forbi min helt nye blog.
    VH Maria

    SvarSlet
  4. Jeg burde også tage billeder af et opryddet hus, men så skal jeg vel rydde op?

    SvarSlet
  5. Louise - Tak :-) Fotostaten er simpelthen også bare det bedste - det bringer lidt natur ind midt i København :-)

    Hej Carmen (og Signe) - Fedt - min mor siger, at du meget gerne må sende hende en mail på mettekirkeskovjensen@gmail.com - så kan de voksne finde ud af det. Gld dig - jeg har bare leget rigtig mange gode timer i den! Kh. Karen

    Maria - Tusind tak - jeg må da lige kigge forbi din :-)

    Julie - He he - ja, det er jo det :-) Også første gang det er sket i det år, jeg har haft bloggen!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  6. Hvor er det dejligt at se, at man kan undgå rod, med lidt struktur. Er hel vild med dine skabe :) må man snage, hvor de er støvet op henne? :) Er også hel vild med jeres spisekrog, men den må jeg vidst nøjes med at drømme om ;)

    SvarSlet
  7. Heidi-Clara - Ja, det er faktisk lidt overraskende (for mig) hvor meget man kan opnå med lidt god opbevaring :-) Skabene er såmænd fra IKEA, men ikke så IKEA-agtige? Heller ikke de billigste de har, men utrolig rummelige og låger og skab fås i utallige farver. Det er vist blot BESTÅ serien :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  8. Lækkert. Det er så skønt når man får ryddet ud og ryddet op. Så kommer der struktur på tingene og det er organiseret. Kan virkelig godt lide alle de bogkasser i har sat op på væggen og er forelsket i jeres smukke grønne lænestol.

    SvarSlet
  9. Elsker den grønne stol.. Hva er det for en?!

    SvarSlet
  10. Lene - Ja, vi er lidt uenige om, hvorvidt det er for rodet med den bogvæg, men jeg kan virkelig godt lide bøger - så jeg synes den er super hyggelig :-) Og ja, den grønne stol er dejlig!

    Anne - Den er fra ILVA - fås vist i flere farver (eller gjorde for 3-4 år siden, hvor vi købte den). Og den kan vippe, så en skøn lænestol :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  11. Tak, og nej de er bestemt ikke Ikea-agtige. Meget stilfulde og rummelige. Hmmm, de er da absolut en overvejelse værd, når vi skal til at Feng Shui vores stue (eller bare rydde den op -gg-)

    SvarSlet
  12. Hvor ser det bare hyggeligt ud! Sådan et par kreaskabe kunne vi godt bruge herhjemme :-)

    SvarSlet
  13. Hvor er det blevet fint, og jeg er helt vild med din grønne stol.
    Tillykke med den nye stue.

    Kærlig hilsen Heidi fra Egholmvej 16

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...