lørdag den 28. januar 2012

Heldigvis......

.... har jeg også et par skabe i stuen, til de ting jeg bruger stort set hver dag. Det kan jo ikke nytte noget, at pakke det hele væk, hvis man stadig skal have lidt fra hånden :-) Så her har jeg alt mit patchwork-grej, lim, sakse, knappenåle - og så et skab fyldt med "same same but different" - Elefanter, Småfolk, Graziela, fugle, katte og mine pudestoffer.

Og undskyld at jeg spammer jer med min oprydning, men det er den eneste motivation, jeg har - nemlig at komme lidt læneger hver dag, så jeg kan vise det frem :-)

Og så er jeg uden min mands iPhone, som jeg plejer at bruge til billeder - så undskylder endnu en gang den ringe kvalitet.





3 kommentarer:

  1. Syntes det er fint som du rydder op..man får lidt ekstra energi af det nogle gange :)
    ..ja man skal passe på ikke at få det for langt væk :9 det hæmmer kreativiteten :)

    SvarSlet
  2. Du inspirerede lige til at få orden i stofferne den anden dag, jeg vidste ikke jeg havde så meget (når dog ikke dit niveau lige foreløbig;) )

    SvarSlet
  3. Hvor ser det skønt ud når der er orden, men utroligt som den kreative proces m at hive stof i forskellige farver frem og tilbage medfører hurtig uorden. Held og lykke m projekt salg af lejligheden:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...