mandag den 16. januar 2012

To fine kasser

Julie har bestilt to sættekassehuse, og de er nu blevet klar og godkendt :-) Mit opdrag var et rødt og et lilla hus med Mumi, elefanter, småfolk og hjerter. Og det kom der disse to huse ud af. Jeg bliver aldrig træt af at lave dem, og det er en fryd hver gang at skabe et lille hus med nye beboere. Jeg tror endnu ikke, at to er ens, og disse to er hhv. nr. 101 og 102. Det er da egentlig ret vildt, hva'? Men jeg må jo have ramt noget, som kan bruges :-)


4 kommentarer:

  1. Ihhh hvor er de bare så fine - jeg glæder mig meget til at modtage dem - dog trods at der alligevel er en tid til de skal op og hænge (ombygning/nedbrydning af´Karens værelse) men jeg kan slet ikke vente med at komme igang med at indrette værelset - og jeg glæder mig til at hænge disse 2 smukke huse op til småt nips :-)

    SvarSlet
  2. Du är så duktig! Jag har ett jättestort sättkast som jag vill inreda, men hur skaffar du så fina bilder till bakgrunden? Jag vill också kunna hitta såna =)
    Kram Monya

    //blueeiz.blogg.se

    SvarSlet
  3. Julie - Dejligt! Jeg glæder mig til at se hendes værelse :-) Der er jo noget særligt over små piger, der hedder Karen....

    Monya - Jeg bruger stof i sættekasserne, og når man har en samling som min, så er det ikke svært at finde skønne motiver :-) Mon ikke også, der er noget i din stofsamling, der kan bruges?

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Aaahhh okej! Då har jag också mycket =) jag trodde först att det var screentryck på papper eller tapeter. Man kan säkert använda det med, mendå måste man ha en bra skrivare och det har jag ingen. Tack för tipset, Mette!

    Kram Monya

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...