tirsdag den 31. januar 2012

Et par brune prøveballoner

Jeg elsker brun!! Og især sammen med hhv. gul/orange og lyseblå. Derfor tænkte jeg, at det kunne være fedt med brune sættekassehuse, så nu har jeg prøvet at lave et par stykker. Det er altid sjovt at prøve med nye farver og få fundet de stoffer, der kan bruges, frem.

Det blev til disse to - tror I, der er potentiale i brune sættekassehuse? Der er en del mere retro-feel over dem, synes jeg - og det er jo aldrig skidt :-) Nu ryger de i butikken, og de er altså for første gang i evigheder ikke bestilt eller solgt, så hvis du også er til brun, råber du bare op :-)

Og de er så nr. 109 og 110 i rækken :-)


6 kommentarer:

  1. Jeg synes den nederste er lækker retro :)

    SvarSlet
  2. Ej hvor er de dog bare ultra fede :D Specielt den nederste i de gule farver, nøøøøj den ville stå godt i mit 70'er hjem. Tror de bliver en stor succes :)

    SvarSlet
  3. Ej de er så fine!! Især den nederste... Åh måske jeg skulle shoppe den til tøserne....... Hvad er det de koster? Jeg tror den må herhjem og bo.......
    KH Anne

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare fine, jeg elsker også de farver.

    Kærlig Hilsen Heidi fra Egholmvej 16

    SvarSlet
  5. Fedt! det lader til at brun/orange/gul også vinder indpas hos jer :-)

    Mine sættekasserhuse koster 175 kr. + 30 kr. i porto.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  6. Dem er jeg helt vilde med, sikke nogen skønne farver sammen! Brun er bare en skøn farve. Dem er jeg sikker på, du nok skal få solgt :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...