fredag den 20. januar 2012

Ny afhængighed og grafikhjælp søges?

Normalt er det ikke mig, der leger med tapet, men derimod min søster. Hun var på jagt efter et helt særligt tapet - også kendt som "Skovmus". Gennem altid søde og hjælpsomme Junette, fandt jeg frem til Gitte, som i sine gemmer havde det eftersøgte tapet. Men hun havde jo også en masse andet, og min søster forelskede sig ligesom jeg selv i de blå kaniner. Og da hun alligevel skulle købe, ja, så tænkte jeg, at jeg hellere måtte få en bid med af hver også :-) Jeg har ingen konkrete planer, men jeg synes at disse print er helt utrolig smukke.

Var det ikke en idé for en af jer, som kan noget med grafik, at lave kaninerne som stof? Jeg kunne i hvert fald godt tænke mig det i forskellige farver. Så sig til, hvis du kan og vil lave mønsteret for mig :-)


11 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke hjælpe dig der, men jeg skulle gladeligt også være køber på sådan et stykke stof, det er jo super cute!!

    (der er vust noget med en tysk side hvor man jan få sine egne prints lavet som stof og også lade nogle gå i "afstemning" - øv, hvorfor kan jeg ikke huske den?!)

    SvarSlet
  2. Pimp me up - Ja, jeg kan heller ikke huske, hvad den tyske side hedder, men plejer at bruge Spoonflower. Men skal lige have et print først :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Åh, de skovmus elsker jeg også. Har to ruller stående som skal bruges på børneværelset når vi engang flytter hjem til Danmark.
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  4. Skal du "bare" ha lavet det om til andre farver i photoshop? eller lign.? eller skal det printes også?

    SvarSlet
  5. Hey ;)
    Den tyske side hedder stoffn.de og jeg kan da godt lave det mønster der til en rapport til tryk hvis det skulle være ;)
    / Anja

    SvarSlet
  6. Ulla - Ja, de skovmus er bare mega kære. Er det fra en bog eller noget? Synes det er så bekendt.

    Rikke - Nej - det skal tegnes i et tegneprogram (går jeg ud fra - og så sættes op til en rapport, der kan trykkes.

    Anja - Det er jo det, den hedder - tak! Og hvis du virkelig mener, at du vil hjælpe, så send mig meget gerne en mail på mettekirkeskovjensen@gmail.com - så kan vi snakke videre omdet. Ville være helt fantastisk!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Hov... jeg var vist heller ikke helt vågen.. mente illustrator :)
    Men ser ud til problemet er løst :)

    SvarSlet
  8. Det er nemlig rigtig sødt. Jag har også tapetet med de blå kaniner herhjemme og har ikke nænnet at bruge det (:

    SvarSlet
  9. det ligner vinden i piletræerne men så ikke helt alligevel:-)

    SvarSlet
  10. Hej Mette hvis din anden kilde ikke kan hjælpe, må du sige til så skal jeg hjælpe med at få rentegnet din fil, så den bliver en redigerbar fil som de kan printe efter til dit stof... Mvh Cecilie :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...