torsdag den 26. januar 2012

Nr. 103 og 104

Dagligt ryger ting afsted. Det er altid en smule vemodigt, at sige farvel til ting og overlade det i PostDanmarks varetægt. Har I det også sådan - at I ikke helt er trygge ved at have ting på vej i posten? Det allerbedste er besked om, at sagerne er kommet godt frem :-)

De seneste dage og de næste er dette noget af det, der har eller skal være i postens varetægt. Sættekassehus nr. 103 og 104 skal hjem til nye ejere og et par skønne stofpakker har eller skal ligeledes skifte hænder.

 



10 kommentarer:

  1. hold nu op nogle smækre lækre stofpakker - dem kunne jeg VIRKELIG også godt bruge;)

    SvarSlet
  2. Hold da op, du har fået smækket nogle sættekasser sammen efterhånden! Respekt! ;o)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  3. Lækre stofpakker!
    Har lige en forespørgsel :D Har du nogle smølfepuder i butikken lige nu? Altså de firkantede som du også har på din shop her på siden..
    Mvh. henriette

    SvarSlet
  4. Carina - Du er altid velkommen til at skrive hvad du kunne tænke dig - så sammensætter jeg efter ønske :-)

    Julie - Ja, ikke?

    Ulla - Ja, det er ret vildt. Og ikke to er ens. Men det er stadig mega sjovt at lave!

    Maya - :-)

    Henriette - Ja, der er vist 2-3 stykker - og de er på tilbud til 125 kr. - så afsted med dig :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  5. nummer hva for noget??! - det er saftsusemig mange sættekassehuse!:-)- jeg er og bliver imponeret over alt det du når, mette!

    SvarSlet
  6. Ih, håber jeg kan nå at trille en tur derned med barnevognen imorgen så! :)

    SvarSlet
  7. Hej Mette
    Har du nogen smølfehuse på lager for tiden? Eller kan du lave ét? Jeg har en 5-årig, der skal have et hjem til sine Skylanders:-)

    Mvh Anja (2529 3975)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg mener at jeg har et par stykker på lager - skriv en mail, så sender jeg billeder? mettekirkeskovjensen@gmail.com

      Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...