torsdag den 31. januar 2013

De fineste strikkede huse er færdige!

Jeg har i dag fået den mest fantastiske pose fyldt med de fineste strikkede puder! Som jeg tidligere har skrevet har Ane-Mette (som er min kusines svigermor) haft gang i at lave en hel lille by i de lækreste farver. Og nu er de altså færdige, og kommer med mig i butikken på lørdag, hvor jeg har vagten.

Det er altså håndværk, når det er bedst! Uden opskrift, freestyling, knaldgode strikkeevner og sans for detaljen. Og så er det kærlighed til at skabe. For det tager - hold nu fast - 10 timer!! - at strikke sådan ét hus. Bagsiden er nemlig også strikket, og der er syet inderpude med fyld.

For at kunne holde en nogenlunde pris er de strikket i akryl. Og alle puderne koster 399 kr. + porto.

De er lidt forskellige i form og størrelse, men målene er ca. således:
De tre ens - mint, blåt og pink - 25 x 30 cm.
Det gule - 25 x 35 cm.
Det rosa - 30 x 30 cm.
Det mørkere grønne - 30 x 30 cm.

Hvilket hus ville du gerne bo i?




Skriv en mail, hvis et af dem skal bo hjemme hos dig til mettekirkeskovjensen@gmail.com :-)

9 kommentarer:

  1. You know what, Mette - I would totally keep them all to myself if I was you ;) So beautiful!

    SvarSlet
  2. Hvor er de super fine! Jeg kan godt lide at de er strikket og ikke syet i stof :-)

    SvarSlet
  3. De er bare så hyggelige!!!

    If I were a rich mand... da da da da di daaa... Så skulle jeg både have det gule og det lyserøde... SÅ skønne!!!

    Det må du godt hilse og sige fra mig ;0)

    SvarSlet
  4. Så fine de er! Jeg er nok mest til det blå eller grønne!

    SvarSlet
  5. Smuk, smukkere, smukkest!! Hvor er de bare blevet fine! Kunne helt seriøst købe mig fattig i alle jeres lækre ting:0) Rigtig god weekend Mette. Kh. Louise

    SvarSlet
  6. hold nu op hvor er de fine!!

    SvarSlet
  7. De er simpelthen så skønne!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...