onsdag den 2. januar 2013

Sofahjørne og nyt fra Avesjov!

Vores sofahjørne begynder at tage form. Her i julen kom der billeder op på væggen, og i dag fik jeg to fine nye puder af Tamra, som er en del af nogle af de nye sager, vi har syslet med under vores fælles mærke Avesjov.

De to nye puder - huset med retrotag og -dør og den flotte runde - er perfekte sammen med de puder, jeg har i forvejen. Lige mine farver! Prisen for de to slags puder er 199 kr. pr. stk., og vi laver dem selvfølgelig i præcis de farver, som du drømmer om :-)

Nu er der virkelig noget ved at smide benene op i sofaen! :-)

Billedvæggen får I lidt flere billeder af i et andet indlæg (der mangler stadig noget i to af rammerne :-)).


 

7 kommentarer:

  1. Superfine nye puder, er vild med hus-puden:)
    Jeg skal netop i gang med en rund pude til min svigermor som holder fødselsdag på lørdag, hun har selv givet mig stoffet dertil, brunt og rødt Södahl stof...Håber jeg kan huske hvordan man gør.

    KH Mia

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud Mette og jeg er vild med det strikkede hus!

    SvarSlet
  3. Det er da en total hygge sofa og sikke lækre puder. Jeg er helt vild med hus puderne wauw.

    SvarSlet
  4. Ej et lækkert lille hus. Det glæder jeg mig da til at se i butikken ;-)

    SvarSlet
  5. Sikke nogle skønne puder. Og sikke et skønt vattæppe. Jeg har et lille stykke af stoffet, har vist købt det af dig for noget tid siden. Er helt vild med stoffet, og kan ikke ikke få mig selv til at klippe i det..... Suk det er smukt.

    Mvh
    Mai-Britt

    SvarSlet
  6. Det ser super godt ud Mette! Er vilde med puderne og skal helt sikkert have bestilt en eller flere;0) Kh. Louise

    SvarSlet
  7. Hver er de fine puderne.
    Det strikkede hus. Har du selv lavet det eller hvor er det fra?

    Mvh Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...