tirsdag den 1. januar 2013

Dagen derpå....

Her sker der ikke meget! 4 timers søvn og en god promille gør sofaen til et godt sted at være :-) Planerne for i dag er begrænsede, men på et tidspunkt skal der pakkes pakker, for I gør da et seriøst forsøg på at shoppe vores lager i bund :-) Det er fedt, og vi glæder os til at sende fine ting til jer. Udsalget i shoppen varer til og med i morgen, så skal du nå at shoppe til 20 %, så er det ved at være :-) Du kan læse mere om, hvordan du opnår 20 % lige her.

Som I kan se på billederne, var det festligt i går :-)





5 kommentarer:

  1. LOL.... Jeg stoppede op og tænkte hvorfor der var et billede af mit nytårsbord på bloggen ;0)

    Men da jeg så kiggede efter kunne jeg godt se det ikke var magen til - Men det er tæt på...

    Vi har åbenbart dækket ret ens op til nytår ;0)

    Dine hængekurve er for øvrigt færdige - jeg regner med at sende dem lørdag, så kan du ikke lige maile mig din adresse?

    SvarSlet
  2. Godt nytår, det ser hyggeligt ud:-)
    Nyd du bare sofaen lidt endnu!
    Kh Line

    SvarSlet
  3. Det ser dejligt ud :)

    Der er samme stemning herhjemme :) Men jeg har fået lavet lidt arbejde, gået en tur og set film, that's it :) Jeg håber på en lidt mere givende dag i morgen.

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  4. Festlige og flotte billeder:0) Godt nytår Mette.

    SvarSlet
  5. Skønne billeder og flot pyntet bord. Godt Nytår!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...