lørdag den 26. januar 2013

Nyt sofabord!

Som jeg skrev i formiddags har vi fået nyt sofabord. Da vi fandt det her, var der ikke så meget tvivl - det måtte vi eje :-) Det er fra 1950'erne og bordpladen er en klassisk formica i en skøn mint nuance. Formen, benene, farven, træet - ja, det hele er bare lige os! Og nu er det ankommet og samlet, og det passer som håbet helt perfekt ind i vores lille stue :-)

Det er ved at blive rigtig hyggeligt synes vi? Der mangler stadig et tæppe under bordet, men det er bestilt og vi venter utålmodigt på ankomst. Men så er denne del af stuen også ved at være der. Og min mands gigantiske højtalere - hmm - dem er jeg ved at vænne mig til :-)

Og så har vi også købt en ting, der skal hænge over teakkommoden. Jeg håber, at vi får sat den op i aften - men jeg skal vise jer det færdige resultat, når det er klar :-)

Vi slænger os i sofaen og nyder omgivelserne - rigtig god weekend!








17 kommentarer:

  1. lækkert bord! det passer super fint ind i sofamiljøet :-)

    SvarSlet
  2. Min mormor og morfar havde en magen til, dog noget mindre. Bare i gråt formica. Ærgerligt at de ikke gemte det.

    SvarSlet
  3. Lækkert bord, passer perfekt hjemme hos jer!

    SvarSlet
  4. ja, det er da lige jeres bord. Passer så super ind i stuen ... tillykke med købet

    SvarSlet
  5. Suuuuper fedt bord Mette, det kan jeg godt forstå i faldt for..... Og det ligner virkelig et hjem hos jer nu:-)

    SvarSlet
  6. Fantastisk sofabord! ..men det kunne du nok regne ud, at jeg ville sige ;)

    SvarSlet
  7. Helt vildt fedt bord!!! Og TAK for link til den fantastiske butik, den kendte jeg ikke :-)

    SvarSlet
  8. dejligt at se, at der også er plads til højttalere i alt det skønne

    SvarSlet
  9. Det er da også så lækkert altså. Virkelig fedt til sofaen og ja til resten.

    SvarSlet
  10. det passer bare så meget lige ind i jeres skønne stue, er helt vild med jeres puder som huse, de er da så fede!

    www.theibizamom.com

    SvarSlet
  11. Wauw, det er skisme et fedt sofabord. Det sjove er så at bordpladen er fuldstændig magen til min køkkenbordplade i mit gamle teaktræs-køkken :). Jeg føler mig da total med på bølgen ;).

    SvarSlet
  12. Hej, Så dit sofabord for et par dage siden og har ikke lige kunne få det ud af hovedet :) - Ved du hvem som har lavet det? Kunne VILDT godt tænke mig et magen til/eller noget lignende :) Men ved ikke hvad jeg skal søge på.

    Og fed indretning du har ;)

    Med venlig hilsen Helena.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helena

      Tak for din kommentar :-) Og jeg ved, hvad du mener! Da jeg faldt over det sov jeg lige på det en enkelt nat, og så måtte jeg have det - og heldigvis var det der endnu.

      Det er fra 50'erne og jeg har købt det i Tyskland på hjemmesiden http://www.johnny-tapete.de/ - de har en del af denne stil :-) men elelrs kan du søge på eBay efter noget med disse søge ord "resopal" "tisch" "1950'er"... Held og lykke med din søgen :-)

      Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...