fredag den 18. januar 2013

SÅ bliver det ikke nemmere! (Sponseret indlæg)

Min søde og tand og jeg har været heldige! Vi har nemlig fået lov at teste nye produkter fra Odense Marcipan.

To af produkterne brugte vi igår, og jeg må sige, at de oversteg alle forventninger.

Jeg elsker kokostoppe, og derfor var min glæde stor, da jeg modtog pakken og så, at det ene produkt var "ready to bake" kokosdrømme. Og så blev jeg ellers bare overrasket på den gode måde. Første gode overraskelse var, hvor nemt det var. Alt der skulle gøres var, at finde en bageplade frem med lidt bagepapir på, klippe spidsen af posen og herefter finde ud af, at der i posen lå en tyl, som lige så fint satte sig i det afklippede hul - og presse presse presse - vupti - 15 fikse og færdige kokosdrømme på bagepladen!

Imens var ovnen nået de 180 grader. Ind med dem - og 12 minutter senere ud igen. Min mand var ikke en gang færdig med at putte Karen - og vi gik i gang med vores gøremål samtidig :-)

Den mørke chokolade blev smeltet over vandbad, bundene dyppet - og så kom den sværeste del. At vente på, at chokoladen skulle tørre!

Der blev lavet te og kaffe, der blev spist kokosdrømme - og der var stor anerkendelse af resultatet. Den perfekte kokostop - sprød uden på, blød inden i - og fantastisk smag!

Skulle der være et minus, så var det svært at få den sidste rest trykket ud af posen. Så måske der røg dej til en enkelt i skraldespanden - og det er jo surt! Men jeg synes godt nok, at det er et innovativt produkt, de der har fremtryllet. Den indbyggede tyl er super smart og giver et meget flot og proffessionelt udseende.

Velbekommen!

Og psst..... Der var mere i pakken, så i weekenden bager vi igen!






For god orden skyld. Dette indlæg er sponseret. Jeg har modtaget produkterne, som er omtalt, kvit og frit, men ord, holdninger og billeder er helt mine egne.

7 kommentarer:

  1. Mums - jeg bliver helt lækker sulten her fra morgenstunden :-)

    SvarSlet
  2. Uha, så sidder man her med sin morgenkaffe, der pludselig mangler en kokoskage on the side!

    - Anne

    SvarSlet
  3. Uhhmmm.... Dét kunne jeg også lige bruge i weekenden :-)

    SvarSlet
  4. Så riktig godt ut;)
    God helg til deg.
    Hilsen Hege

    SvarSlet
  5. Mums, ja så gider man da bage ;0)

    SvarSlet
  6. Uhm... De er også landet her, så lur mig om ikke der skal bages i det lille gule her i weekenden :)

    SvarSlet
  7. Uuhmm... Gad da virkelig godt at blive sponsoreret af Odense marcipan ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...