søndag den 20. januar 2013

Surprise! Dobbelt op!

Nogle gange, når man køber stof, tror man, at man har købt noget, men når man så får set på det - så er det noget helt andet. Den anden dag viste jeg mine sengetæpper - eller jeg troede, at det nye gule også var et dobbeltlagen og dermed perfekt til sengetæppe. Da jeg fik lagt det på, for at tage et billede af det, viste det sig istedet at være et dynebetræk. Et gigantisk et af slagsen på 180 x 200 cm.! Måske det kan passe på en dobbeltdyne? Og så har man jo pludselig fået dobbelt så meget for pengene, end man troede! Bonus!


2 kommentarer:

  1. Skønt, Mette!! Jeg havde godt nok også blevet glad for at opdage at der var dobbelt op! :D

    Jeg er godt nok spændt på at høre om jeres NOMA-oplevelse i går! ;-)

    Knus Marthe

    SvarSlet
  2. Hvor heldig har man lov at være :) ?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...