tirsdag den 15. januar 2013

Overrasket på den positive måde!

Det er ikke altid positive ord, jeg har til overs for PostDanmark. Men al den tid man bruger på posthuset, kan jo bruges til at ose. Og faktisk har PostDanmark overrasket mig den sidste tid med et par nye produkter - til hjemmet!?

Og faktisk synes jeg at hhv. puderne og wallstickeren er super fede. Det er på en eller anden måde indbegrebet af dansk det bølgede frimærke? Super fint og sådan en pude måtte gerne bo i min sofa :-)

Hvad synes I?



16 kommentarer:

  1. Jeg er med på ideen :0) sjovt på den gode måde, helt sikkert!

    SvarSlet
  2. Orv de var fede. Hvor kan man købe dem henne?

    SvarSlet
  3. Du kan finde det på Post Danmark hjemmeside , under netbutik.

    SvarSlet
    Svar
    1. super, tak for det. Det må lige tjekkes ud.

      Slet
  4. Ja de er da sjove og retro :o)

    SvarSlet
  5. Synes puderne er fede, vil elske at fylde størstedrengens seng med dem

    SvarSlet
  6. Jeg synes wallstickeren er lækker! Den ville passe godt ind i mit fiktive kontor ;)

    Klem Pernille//pescno.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Ja de er da for fede. Dem har jeg slet ikke set :-)
    Kate

    SvarSlet
  8. Hvor er de sjove og vildt fede!!

    SvarSlet
  9. Jeg er vild med produkterne i sær det store frimærke til væggen. Må vist lige tjekke deres hjemmeside ud ;)

    SvarSlet
  10. Dem kunne sagtens finde på at bruge i mit hjem det er da super sejt og rigtig dansk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...