lørdag den 5. januar 2013

Min næsten færdige billedvæg!

Selvom den ikke er helt tip top færdig, viser jeg den alligevel frem. Min billedvæg! Som jeg har puslet om et stykke tid og endelig fik sat op mellem jul og nytår. Der er dog et par rammer, som mangler indhold, og et par små ting, der endnu ikke er kommet op :-) Men hey - Rom blev jo heller ikke bygget på én dag, vel?

Undervejs skiftede billedvæggen væg! Oprindeligt skulle den have været over det lille teakchatol, men der fik jeg andre planer, som jeg måske snart kan vise .-)

Hvad synes I om den? Den er vist ret meget mig.... og heldigvis også min mand :-)









20 kommentarer:

  1. Ihhh hvor ser det godt ud!! Det er cool med bodstaverne HOME, jeg har netop selv købt dem igen, hos os står der bare HYG -jeg skal fluks få taget et billede af det og lavet et indlæg om det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes, at der skulle være lidt andet end "bare" billeder :-) Jeg glæder mig til at se dine bogstaver!

      Kh. Mette

      Slet
  2. Det ser lækkert ud :) og din fine ugle ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne-Sofie

      Tak! Uglen har Tamra tegnet til mig - og jeg er super glad for den!

      Kh. Mette

      Slet
  3. Det ble riktig så lekkert :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Drude

      Tak - det giver super dejligt liv i stuen!

      Kh. Mette

      Slet
  4. Meget fin er den! Jeg vil gerne selv i gang med en billede væg før eller siden, så det er dejligt med lidt inspiration, tak :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camonilla

      Dejligt hvis jeg kan inspirere :-) Og jeg vil glæde mig til at se din!

      Kh. Mette

      Slet
  5. Jeg synes det ser super godt ud! :) God kombination af billeder..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Annika - nu glæder jeg mig til at få fyldt de sidste billeder i rammerne :-)

      Kh. Mette

      Slet
  6. Hold nu op, hvor ser det bare godt ud!!

    Http://regnbuebarnetvigga.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Hvor er det fint! Går selv og pusler om en ny billedvæg, og vil gerne gå 3D, så tak for inspirationen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anita

      Jep - 3D var også den idé jeg byggede på :-) Dejligt hvis jeg kan inspirere dig :-)

      Kh. Mette

      Slet
  8. Jeg er så ærgerlig over, at jeg ikke kan forstørre billederne. For jeg vil så gerne se dem meget tættere på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne

      Jeg må da bare lave et indlæg, hvor man kan se de enkelte billeder bedre !

      Kh. Mette

      Slet
  9. Hvor er den fin. :)

    www.badutspringeren.blogspot.dk

    SvarSlet
  10. Hvor ser det fint ud. Har selv en billede væg :-) Hvor er den fine gennemsigtige kasse fra? Det er super genialt fundet på :-)
    kh Sidsel

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sidsel

      Tusind tak for din søde kommentar :-) Kassen er fra Hay og hedder vist Curiosity Box. Den fås i forskellige dybder og denne er den mindst dybe af dem. Tror den koster 199 kr.

      Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...