onsdag den 9. januar 2013

Fjällräven mini - en god pris!

Vores lokale legetøjsbutik "Leg Godt" har et fantastisk udvalg af kvalitetslegetøj til de små. Sortimentet kommer hele vejen rundt om det klassiske legetøj, gode bøger og sejt klæd-ud-tøj. Og så fører de Fjällräven mini, som så mange andre. Men jeg er ret sikker på, at de er Danmarks billigste - alle farver koster nemlig fast 329 kr., så længe lager haves. Den eneste farve, der er udsolgt, er den mørkelilla. Så bor du i nærheden og kan spare portoen, så er der en god handel at gøre. Du finder de små fine tasker lige her.

Blot et lille tip her fra på en onsdag morgen, hvor natten er gået med Karens første bræktur! Jeg priser mig lykkelig over, at det skulle tage 2 år og knap 10 måneder, før vi fik æren af at opleve det - for puha - jeg er bare ikke til bræk! Karen er dog rimelig cool og spørger blot "Hvorfor gjorde jeg det mor"?

5 kommentarer:

  1. JEG MÅ IKKE, JEG MÅ IKKE, JEG MÅÅÅÅÅÅ IIIIKKKKKKKEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlet
  2. De er så lækre de minier. Heldigvis er mine piger blevet for store til de søde minier, ellers var der straks bestilt to stk.
    God bedring til Karen, håber hun er oven på hurtigt igen.

    SvarSlet
  3. God bedring til hende!
    Jeg har også sygt barn these days. Det er hårdt, både for ham og mig ;)
    Kh. T

    SvarSlet
  4. God bedring til hende!
    Jeg har også sygt barn these days. Det er hårdt, både for ham og mig ;)
    Kh. T

    SvarSlet
  5. Hahaha, elsker din kommentar, Binemor! Har det præcis på samme måde, eller retter havde. Kunne alligevel ikke stå for fristelsen her efter jul da jeg ikke fik den Fjällräven taske jeg ønskede mig! :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...