torsdag den 24. januar 2013

Nogen gange må man lade som om....

Er det ikke rigtigt? Lige som børnene er super gode til at lege de der rollelege, hvor vi leger - eller lader som om - ja, så prøver jeg i disse dage at lade som om, at det er forår!

Det har allerede hjulpet på lyset, og nu er det rent faktisk lyst, når jeg møder på arbejde - og også når jeg forlader det igen! Det er i sig selv et ryk, der fortæller mig, at det går den rigtige vej :-)

Og så er der min nye T-Shirt fra Malene Birger. Jeg er hoppet ud i et strejf af neon, som på en eller anden underfundig måde også signalerer forår.

Hvad gør du for at lade som om, at vi er et par måneder længere fremme?

7 kommentarer:

  1. Åhhh ja jeg er også en af dem der leger "rollespillet" forår.

    Jeg benytter også tricket med lyse farver i tøjet, tørklæder med skrappe farver eller pasteller.

    Indendørs er farverne på vaser og pynt også hvide, pasteller og friske farver.

    Jeg er også en af dem der får depresioner hvert efterår, så alle knep gælder om at snyde foråret frem før tid ;o)

    SvarSlet
  2. Ja jeg er så en af dem der elsker hver årstid som den er. Og nyder at husene er hule, og at hygge inden døre, især når man har været ude i frosten.

    SvarSlet
  3. Jeg er også en av de som lager meg en juksevår. Jeg planter løkblomster i krukker og så blir det en liten vår-"hage" inne. D

    SvarSlet
  4. lige i år er jeg så heldig at jeg skal planlægge bryllup så glemmer man helt vinteren omkring sig

    SvarSlet
  5. Fantastisk - i morges sang jeg "den danske sommer" og da jeg ramte rådhuspladsen skinnede solen smukt på byens tage :-)

    SvarSlet
  6. Jeg spiser jordbær med fløde hver dag lige for tiden. Det hjælper lidt :-) Jeg har også den t-shirt. Så fin!
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  7. Jeg forestiller mig ikke at det er forår, kan sagtens vente, jeg er nok en af de der irriterende væsener, som elsker alle årstider, jeg nyder sneen og solen og især de overdrevent smukke vanilla sky-himler vi får lov at se i disse dage. Det er ikke fordi jeg ikke glæder mig til forår og sommer, men kan sagtens vente på deres tid.
    Men fint med neonstrejfet på blusen, jeg har syet neonknapper i to af mine sorte cardigans.
    KH Mia

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...