tirsdag den 29. januar 2013

Give Away i samarbejde med Studio LileSADI

Så er det tid til endnu en lækker Give Away! Jeg har kredset om dette fantastiske firma - Studio LileSADI - i lang tid, da jeg simpelthen blev forelsket første gang, jeg så deres fine ting og sager.

Universet er så fint og delikat. Moderne og lige i tiden med den nordiske indretning, pastellerne, sort og grafiske prints. Og så tog jeg mig sammen - og skrev til dem. Og det bedste af det hele er, at de gerne ville være med til en Give Away her på bloggen :-)


Og der er hele to præmier på højkant. Der trækkes nemlig to vindere, og præmierne er:

1. 1 stk. print "Wonderbear" A4
2. 2 stk. spisemåtter i designet "Harlekin Mountains"



Alt du skal gøre for at deltage er, at lægge en kommentar herunder. Og husk at skrive din emailadresse, hvis den ikke umiddelbart er tilgængelig gennem en google-konto.

Der trækkes to vindere søndag den 10/2-13 kl. 21.

Og lidt mere fra deres lækre butik må jeg også lige vise - nemlig et eksempel på deres smukke taper og deres lækre puder. Er det ikke bare fint?

Og du kan følge Studio LileSADI's blog her.



For god orden skyld: Dette indlæg er sponseret, og jeg har modtaget det samme eller tilsvarende, som der udloddes i konkurrencen. I dette tilfælde har jeg selv kontaktet firmaet og enhver mening, der fremstår i dette indlæg, er min egen.

144 kommentarer:

  1. Hov, dem kendte jeg ikke - fine! :-) Mette

    SvarSlet
  2. Super flot, er helt vild med puden :-) hilsen Hanne

    SvarSlet
  3. Wonderbear er da fantastisk.

    SvarSlet
  4. Lige noget jeg kunne bruge :-) Super flotte ting!

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  5. Orv kan godt forstå du er vild med deres ting, det er jeg da også nu!
    Så send gerne lidt herhjem.
    Kh Line

    SvarSlet
  6. Wauw. Smukke sager! Måtte gerne flytte hjem til mig :)

    SvarSlet
  7. Orv kan godt forstå du er vild med deres ting, det er jeg da også nu!
    Så send gerne lidt herhjem.
    Kh Line

    SvarSlet
  8. Fine ting. Bestemt!

    louiseh999@gmail.com

    SvarSlet
  9. Rigtig fine ting. Jeg vil meget gerne være med.

    SvarSlet
  10. Sikke skønne sager.
    sinestrange@gmail.com

    SvarSlet
  11. Spændende :-). Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  12. Sikke nogle fine ting de har på deres hjemmeside :) De vil passe perfekt ind hjemme hos os.

    SvarSlet
  13. Hvor fint :-) jeg er på!'

    SvarSlet
  14. Hvor fint :-) jeg er på!'

    SvarSlet
  15. Skøn give Away!! Jeg er så meget med!

    SvarSlet
  16. Kan man ikke andet end blive forelsket i. Vil meget gerne være med her. :-)

    SvarSlet
  17. Sikke nogle lækre sager. Jeg vil meget gerne være med:)

    SvarSlet
  18. Åh hvor ville det pynte i vores nye hus, som vi overtager til marts :-)

    SvarSlet
  19. Fantastisk give away og skønne ting - vil rigtig gerne være med :)

    SvarSlet
  20. Super fin give away, vil meget gerne være med:-)

    SvarSlet
  21. Kendte dem ikke, men sikke en flot plakat. Deltager meget gerne i give awayen.

    SvarSlet
  22. Her skal jeg bestemt være med!
    Vi har lige om-indrettet vores stue så vi mangler nogle pynteting! :D

    SvarSlet
  23. Uh, super fine ting, vil rigtig gerne være med!

    SvarSlet
  24. WAuw dem kendte jeg slet ikke. Hvor er det fint.

    Notesbynote@gmail.com

    SvarSlet
  25. Sikke en fin give away :) munti-mus@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Neje dem kendte jeg ikke. Må lige kigge nærmere på det:-)
    Ville da elske sådan et fint print:-)

    SvarSlet
  27. Jeg vil da rigtig gerne være med - tak for det :)

    SvarSlet
  28. Dem kendte jeg heller ikke, men de er i hvert fald nogen jeg skal kigge nærmere på igen :) fin give away

    Mvh. Cecilie - Ceciliedgormsen@gmail.com

    SvarSlet
  29. uhhh en fin gevinst :D

    Det ville ikke være dårligt at vinde ;)

    87roed@gmail.com

    SvarSlet
  30. Det er rigtig fint. Jeg prøver lykken :-)

    SvarSlet
  31. Det er virkelig flot. Må da hellere kigge nærmere på det mærke :)

    SvarSlet
  32. So pretty! It would be treasured here :)

    SvarSlet
  33. Uhh det kendte jeg ikke - og skulle nok heller ikke ;0) Der er godt nok mange fine ting...
    Deltager meget gerne i denne lækre give away, og krydser så alt jeg har for, at jeg er en af de heldige ;0)
    Mvh
    Pernille
    Pillesk@live.dk

    SvarSlet
  34. Juhuu, en give away med fede præmier - i'm in;0)

    SvarSlet
  35. Lad mig vinde!! Gitte-majland@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Jeg vil MEGET gerne deltage:-)

    SvarSlet
  37. Virkelig fine ting! :) Jeg vil meget gerne være med.
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  38. Vil også gerne være med. ;)
    vad_janne@hotmail.com

    SvarSlet
  39. Jeg vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  40. Den plakat vil da helt sikkert klæde min stue godt. Krydser mine fingre...

    SvarSlet
  41. Altid godt med links til dejlige steder :-)

    SvarSlet
  42. Fine sager ;) krydser fingre!
    Julie

    SvarSlet
  43. Ej en lækker give away - uha jeg er med!

    SvarSlet
  44. Ihh super fine sager, jeg er med! Kh. Louise

    SvarSlet
  45. Så fedt design. Håber jeg bliver en af de heldige :)
    mettefredin@hotmail.com

    SvarSlet
  46. hvor er det fint, gerne med:)

    SvarSlet
  47. Så fine de er... Vo intet vover, intet vinder ;0)

    SvarSlet
  48. Jeg har en veninde som er HELT tosset med bjørne i alle former :D
    Hun har fødselsdag i slutning af Februar... Hvor kunne det være skønt at kunne tilføje enten plakten eller spisemåtter til de andre ting med bjørne-temaet som jeg allerede har købt til hende ;)

    SvarSlet
  49. Jeg vil gjerne delta, du har en flott og inspirerende blogg!

    SvarSlet
  50. Wow, hvor er det nogle skønne sager. Bjørne er et hit hjemme hos os, så jeg vil meget gerne deltage :-)

    Mvh. Katrine / keas80@gmail.com

    SvarSlet
  51. Det er så fine ting - så jeg vil meget gerne deltage...

    SvarSlet
  52. En dejlig giveaway - måske er jeg heldig ... :)

    SvarSlet
  53. Hold nu op en dejlig give-away... her vil jeg gerne vinde ;-D

    SvarSlet
  54. Sikke nogle lækre print, jeg er med :-)
    juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  55. Jeg er ihvertfald også med, det er da virkeligt skønne sager...
    smilemil87@gmail.com
    Venligst Maria

    SvarSlet
  56. I'm in - og krydser fingrene at jeg bliver den heldige:0)

    SvarSlet
  57. Hvor er de flotte.
    Jeg prøver gerne lykken. :-)

    SvarSlet
  58. Jaaaaa tak....skønne skønne.
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  59. Super skønne sager, jeg er helt sikkert med :-)


    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  60. Jeg vil også være med :-)

    Stackelies@hotmail.com

    SvarSlet
  61. Uhhh, for en stilet give away :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  62. Jeg er med.
    ekstremekstrom@gmail.com

    SvarSlet
  63. Skønt med skønt på.
    (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  64. Hvor fint, dem kendte jeg ikke :) jeg er da selvfølgelig med :)

    SvarSlet
  65. Rigtig flot og stilet ;) Deltager gerne

    jytte777@sol.dk

    SvarSlet
  66. Yderst elskeligt;))

    Teamedmere@gmil.com

    SvarSlet
  67. Lækre ting - jeg vil meget gerne være med.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  68. Flot give away. Jeg er med. Hilsen joan M

    SvarSlet
  69. Lækre sager.....
    Aurlandlaila@hotmail.com

    SvarSlet
  70. Lækkert! Jeg er helt bestemt også på! Kh Maria

    SvarSlet
  71. Jeg er med.. ihh har fået noget med de illustrationer der :)

    SvarSlet
  72. Åh hvor er de fine! Jeg vil gerne være med i "konkurrencen" :)
    pernilletbak@gmail.com

    SvarSlet
  73. Sikke skønne sager! Jeg vil rigtig gerne være med :-)
    Kalder straks på heldet og krydser fingre!
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  74. Kendte ikke mærket - men virkelig lækre ting! mange tak for tippet :D
    Hilsen vinterfryd.dk
    (mvinter@vinterfryd.dk)

    SvarSlet
  75. Er vild med Wonderbear, så jeg vil megetgerne være med.
    Hilsen Vibeke
    vsteiness@stofanet.dk

    SvarSlet
  76. Det ser virkelig flot ud. Tror hellere jeg må tage et ekstra kig på det mærke.
    pernille@styledesigncreate.com

    SvarSlet
  77. Jeg vil gerne være med.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  78. Flot give away, jeg vil gerne være med.

    SvarSlet
  79. Lækre ting! Jeg vil gerne være med. marie-louise@ zenger.org

    SvarSlet
  80. Så fint! Er vild med bjørnens udtryk;)

    SvarSlet
  81. Sikke nogle lækre designs og farver. Jeg vil bestemt gerne være med:-)

    SvarSlet
  82. Åh så fine! Vil MEGET gerne være med :-) marieeli@gmail.com

    SvarSlet
  83. Arhmen altså, jeg smider lige et lod i puljen :-)

    SvarSlet
  84. Sikke fede ting! Jeg håber virkelig jeg vinder, og nu skal jeg klart have tjekket deres butik ud :)

    SvarSlet
  85. Dem kendte jeg ikke! Tak for fif, hvor er der meget fint.

    Kh Lene (leneogbo(a)mail.dk)

    SvarSlet
  86. Anderledes og meget fint :-)

    SvarSlet
  87. Jo jeg er med. ville være dejligt med lidt nyt til vores nye hus.

    SvarSlet
  88. Jeg vil også gerne være med i "kampen" om disse dejlige ting.
    Kh. Lene

    SvarSlet
  89. Så fint. Ligner et mærke jeg vil stifte nærmere bekendtskab med. Måske er jeg den heldige vinder....

    SvarSlet
  90. Så flott med påminnelser, da fikk jeg med meg denne flotte give-awayen også. Jeg er selvsagt med i kampen!!!
    Ha en fin dag.
    Klem Tone

    SvarSlet
  91. Jeg vil rigtig gene være med Mette :o) Fine sager!

    SvarSlet
  92. Ih, nogle fine sager. Jeg er helt sikkert med. :)

    SvarSlet
  93. Sikke nogle fine sager:) jeg prøver lykken:)
    helle_steph@hotmail.com

    SvarSlet
  94. Det ville være en skøn fødselsdagsgave at få :-)
    Mosterga@hotmail.com

    SvarSlet
  95. Wauw, lækre sager! Vil rigtig gerne vinde :-)
    Kh soegaard@firma.tele.dk

    SvarSlet
  96. Uha lækre sager, hvem ville da ikke gerne vinde. Jeg vil meget gerne vil passe så godt i min nye lejlighed.
    Kh Camilla
    cssmykker@gmail.com

    SvarSlet
  97. Sikke skønne sager jeg er med :-)
    Kh Nanna

    SvarSlet
  98. Uh lækkert print.. Jeg er med. Mvh. Unna (schneider.fugl@gmail.com)

    SvarSlet
  99. Jeg kunne godt tænke mig at få fingrene i disse.

    SvarSlet
  100. De er bare super nice. De ville gøre sig godt hjemme hos mig.
    Elsker din blog - men er jo også lidt af en retrotøs.

    anettesachmann@hotmail.com

    SvarSlet
  101. vidunderlige Rotterdam!
    - hvis jeg vinder, tager jeg selv ned og henter tingene!! :-P

    SvarSlet
  102. Uh, den må jeg da deltage i :)

    byboern@hotmail.com

    SvarSlet
  103. Flot give away:) krydser fingre for at være heldig. malene_m34@hotmail.com

    SvarSlet
  104. Må sørme også være med. Så lækre sager :-)
    lisapisa@sol.dk

    SvarSlet
  105. Hej Mette
    Tak for påmindelsen! Jeg vil rigtig gerne være med på denne : ) Flotte ting, som gerne må bo her hos os : )

    Kh Marthe

    SvarSlet
  106. Ja tak, jeg vil meget gerne vinde!! ;-D

    SvarSlet
  107. Wauw lækker præmie, ville blive glad for at vinde!!
    Hilsen Alice
    widosugu@me.com

    SvarSlet
  108. Lækker præmie!!

    sibel.ronstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  109. Fine ting som jeg rigtig gerne vil vinde.

    SvarSlet
  110. Så fine!! Bare at jeg er den heldige vinder! :o)
    marieroerbaek@icloud.com

    SvarSlet
  111. åh hvor er de bare flotte. perfekte til mit nye hjem :)
    Pernille - nille-piien@hotmail.com

    SvarSlet
  112. Dén vil jeg gerne vinde!
    Fine, fine sager siger jeg bare...

    linejuulelley@gmail.com

    SvarSlet
  113. Wow en lækker giveaway! Og det ser ud til at jeg lige når at være med :D

    SvarSlet
  114. Jer er med :-) superfine ting. Trine
    enemaerke@stofanet.dk

    SvarSlet
  115. Virkelig fine ting :-) krydser finger for at de billed kommer til at pryde min væg :-D christine-allan@hotmail.com

    SvarSlet
  116. Uha - smider lige et lod i puljen i sidste øjeblik.
    Skønne præmier :) mette@bogblogger.dk

    SvarSlet
  117. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...