torsdag den 3. januar 2013

Avesjov dukke til Karen!

Det var ikke kun mig, der var heldig i går! Karen fik også en gave fra den nye Avesjov kollektion - og jeg skal love for, at hun blev glad :-) Der blev hygget med dukken, og den blev puttet efter alle kunstens regler og fik en del ture i klapvognen! Og så blev den opkaldt efter Tamras søn Storm og hedder selvfølgelig Stormelise!!?! Elsker børns opfindsomhed :-)

Dukken er som sagt en del af de nye varer, som Tamra og jeg har syslet med. Den kommer til at koste 249 kr. + porto, og den vil også være at finde i DesignKartellet inden længe ligesom huspuden.

9 kommentarer:

  1. Hun er sød, hende Stormelise:-)

    SvarSlet
  2. Hun er sød, hende Stormelise:-)

    SvarSlet
  3. Hun er sød, hende Stormelise:-)

    SvarSlet
  4. Som jeg også skrev på Instagram i går, så er den bare så fin. Tænkte lige på, hvor den stol dukken sidder på er fra?

    Mvh Helena

    SvarSlet
    Svar
    1. Stolen er fra Bilka:-)

      Slet
    2. Tak tænkte det nok, tror lige jeg skal en tur derud ;-)

      Slet
  5. Ej hvor er den bedårende den dukke:-)

    SvarSlet
  6. Søde Stormelise.. Så fin hun er - heldige Karen

    SvarSlet
  7. Hvor er den sød! Og et meget opfindsomt navn den har :)

    God aften!

    Kh. Jenny

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...